کد خبر: 292200
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۵:۳۱:۳۰
| |

شیاطین سرخ به دنبال جذب دیبالا

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس به طور جدی دست به کار شود.

شیاطین سرخ به دنبال جذب دیبالا
کد خبر: 292200
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۵:۳۱:۳۰

اعتمادآنلاین| ‎ پائولو دیبالا 25 ساله که فصل پرفراز و نشیبی را در یوونتوس سپری کرد و در 27 بازی سری A تنها پنج گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داده، شایعه جدایی‌اش از راه‌راه‌پوشان تورین در پایان فصل چاری مطرح است. این مهاجم آرژانتینی از زمان پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، زیر سایه این مهاجم پرتغالی قرار گرفته است.

اکنون خبری می‌رسد که سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند بند فسخ 100 میلیون یورویی قرارداد دیبالا را فعال کنند، این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه یوونتوس هم قصد فروش این مهاجم آرژانتینی در تابستان پیش‌رو را دارد.

کار منچستریونایتد اما در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا دشوار خواهد بود چون آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان نیستند و این آنها را در موضع ضعیف‌تری قرار می‌دهد. در سوی دیگر باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب مهاجم خواهند بود که یکی از آنها این مهاجم آژانتینی است.


با محتمل بودن جدایی روملو لوکاکو از منچستریونایتد، این باشگاه انگلیسی در نظر دارد دیبالا را به ترکیب خود اضافه کند. این مهاجم بلژیکی هم انتظار می‌رود راهی اینتر شود.

دیبالا که دو روز پیش تصویری از خود در شهر لندن منتشر کرد و شایعه حضورش در لیگ برتر انگلیس را قوت بخشید، تا پایان ماه ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها