کد خبر: 292270
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۰۹:۳۸:۰۰
| |

تعداد مصدومان آتش سوزی بازار تبریز به 29 نفر رسید/ آتش‌ مهار شد

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: 29 نفر در حادثه آتش سوزی سرای دو دری (ایکی قاپولی) در بازار تبریز تحت اقدامات اورژانس قرار گرفتند.

تعداد مصدومان آتش سوزی بازار تبریز به 29 نفر رسید/ آتش‌ مهار شد
کد خبر: 292270
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۰۹:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‎‌ آتش‌سوزی در سرای دو دری (ایکیقاپیلی) بازار تاریخی تبریز حدود ساعت 23 شب گذشته (چهارشنبه) آغاز شد و با تلاش آتش‌نشانان حدود ساعت 2 بامداد، حریق مهار و از سرایت آن به سراهای دیگر جلوگیری شد.

عوامل انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در محل حادثه، با کنترل اوضاع و برقراری امنیت بازار، شرایط را برای امدادرسانی آتش‌نشانان تسهیل کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون سیاسی استاندار و.... از جمله مسئولانی بودند که در محل حادثه حضور یافته بودند.

دکتر فرزاد رحمانی در تشریح این خبر گفت: از ساعت 22:40 شب گذشته تا پایان عملیات که بیش از هشت ساعت طول کشید، 29 نفر مصدوم و از این تعداد، دو مصدوم راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه اکثر مصدومان حادثه آتش‌نشان هستند، اضافه کرد: 19 مصدوم این حادثه از آتش‌نشانانی هستند که در عملیات اطفا حریق مصدوم شده و تحت اقدامات درمانی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها