اکبر ترکان، عضو حزب اعتدال و توسعه:

اقدام ایران براساس خود برجام است/ اروپا باید ضرب‌العجل 60 روزه ایران را جدی بگیرد

اکبر ترکان، عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: بحث بهم خوردن و یا تغییر برجام نیست بلکه از خود برجام است؛ در نتیجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته است همانطور که طرف مقابل از انجام تعهدات خود کوتاهی کرده، ایران هم یک قسمتی از تعهدات خود را به تعویق اندازد.

اقدام ایران براساس خود برجام است/ اروپا باید ضرب‌العجل 60 روزه ایران را جدی بگیرد
کد خبر: 292566
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۱:۲۶:۴۶

اعتمادآنلاین| اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در مورد اقدام شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: این اقدام طبق بندهای خود برجام است، در بندهای موافقتنامه برجام آمده که اگر یکی از طرفین در انجام تعهداتش کوتاهی کرد، طرف دیگر می‌تواند از انجام تعهدات خود بکاهد.

وی افزود: لذا بحث بهم خوردن و یا تغییر برجام نیست بلکه از خود برجام است؛ در نتیجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته است همانطور که طرف مقابل از انجام تعهدات خود کوتاهی کرده، ایران هم یک قسمتی از تعهدات خود را به تعویق اندازد.

ترکان این اقدام را هشداری برای کشورهای اروپایی دانست و خاطرنشان کرد: آن‌ها اگر می‌خواهند برجام را حفظ کنند، باید مراقب باشند و نگذارند وضع از این بدتر شود، آمریکا اعتنایی به این اظهارات ندارد و روی یک مسیر دیگر حرکت می‌کند، اما ما امیدواریم این مسئله بر شرکای اروپایی اثرگذار باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها