کد خبر: 292668
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۴:۵۸:۲۶
| |

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی داشتن روحیه جهادی است

امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت تداوم راه و تمسک به مشی شهدا گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی، همچون شهدا است.

تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی داشتن روحیه جهادی است
کد خبر: 292668
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۴:۵۸:۲۶

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجتالاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با حضور در منزل شهیدان محمودی، علیزاده و طاهری، با خانواده‌های این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها ضمن عیادت از خانواده‌های این شهدا اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمند امید به فضل الهی و صبر در مشکلات در مسیر مجاهدت فی سبیل الله هستند.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه با اشاره به ضرورت تداوم راه و تمسک به مشی شهدا افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی، همچون شهدایی است که با در طبق اخلاص نهادن همه مواهب خداوندی که بالاترین آن جان و جوانی و گام برداشتن در مسیر آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی هوایی در پایان با برشماری ویژگی‌های ناب شهیدان در پیروی از حق و نبرد علیه باطل خاطر نشان کرد: شهدا لبیک گویان عصر حاضر به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع)هستند و مادامی که یزیدیان ناپاک در قواره و نام‌های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوثآن‌ها کماکان استمرار دارد و باید همچون شهدا علیه یزدیان بپاخاست.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها