کد خبر: 292721
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۷:۴۷:۳۴
| |

احمد سالک، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی:

درخواست مذاکره آمریکا از موضع ضعف است/ برجام چه فایده‌ای داشته که مجددا پای میز مذاکره برگردیم

احمد سالک، عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مسئله مذاکره از سوی کشورمان صورت پذیرفت و همگان برجام را تجربه کرده‌اند اما در حال حاضر باید به این موضوع اشاره کرد که برجام چه اثر وضعی برای کشور ما داشته است که ما بخواهیم مجددا به پای میز مذاکره برویم.

درخواست مذاکره آمریکا از موضع ضعف است/ برجام چه فایده‌ای داشته که مجددا پای میز مذاکره برگردیم
کد خبر: 292721
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۷:۴۷:۳۴

اعتمادآنلاین| احمد سالک، عضو فراکسیون ولایی مجلس به فشارها، تهدیدات و مواضع روزهای اخیر دولتمردان آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در طول این چهل سال اخیر انواع فشارها و تهدیدات را علیه ایران اسلامی اعمال کرده اند اما ملت و کشور ایران تسلیم این فشارها نشده اند.

فرهنگ استقامت در داخل کشورگسترده شده است

وی افزود: فرهنگ استقامت در داخل کشورگسترده شده است و ایجاد همین فرهنگ در بین ملت ایران و همچنین هدایت های رهبری سبب شده است تا آمریکا در مقابل ایران اسلامی کم آورده باشد.

استکبار در مقابل با انقلاب اسلامی ایران به بن بست رسیده است

عضو فراکسیون ولایی مجلس به سخنان روز گذشته ترامپ مبنی بر اینکه در انتظار ایرانی است تا اینکه به آن زنگ بزنند و وارد مذاکره شوند اشاره و تصریح کرد: این مسئله ای را که رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده است، بیانگر ضعف و عجز و به بن بست رسیدن استکبار در مقابل با انقلاب اسلامی ایران است.

آمریکایی ها از موضع ضعف با ایران حرف می زنند

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: این طور نبوده است که آمریکایی ها از مواضع قدرت این حرف را زده باشند بلکه از موضع ضعف با ایران بزرگ سخن می گویند.

آیا برجام مشکلات کشور و تحریم را برطرف کرده است؟

نماینده مردم اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال مذاکره مجدد با آمریکا وجود دارد، تاکید کرد: مسئله مذاکره از سوی کشورمان صورت پذیرفت و همگان برجام را تجربه کرده اند اما در حال حاضر باید به این موضوع اشاره کرد که آیا برجام مشکلات کشور و تحریم را برطرف کرده است یا اینکه چه اثر وضعی برای کشور ما داشته است که ما بخواهیم مجددا به پای میز مذاکره برویم.

همه فعالیت های دولتمردان آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است

وی در ادامه افزود: بعید می دانم که کسی بدون اجازه سیاست های رهبر معظم انقلاب و بررسی شورایعالی امنیت ملی جرات کند پای میز مذاکره با آمریکا برود و البته مطمئن هستم که در کشور کسی اراده ای برای مذاکره با آمریکا را ندارد.

سالک به فشارهای این روزهای دولتمردان آمریکا علیه کشورمان اشاره و اظهار کرد: همه فعالیت های دولتمردان آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است تا با این مانورهای تبلیغاتی ترامپ بتواند دوباره کرسی ریاست جمهوری را تصاحب کند.

مسئولان باید برای عبور از شرایط فعلی بستری را فراهم کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم به وضعیت موجود اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: وقتی که دشمنان وضعیت رکود اقتصادی کشور را مشاهده می کنند بدون شک اینها طمع می کنند و به دنبال ایجاد فشارهای جدید علیه ایران هستند بنابراین مسئولان باید بستری را فراهم کنند که بتوانیم از این وضعیت فعلی عبور کنیم تا موجبات خوشحالی دشمنان مهیا نشود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها