کد خبر: 292794
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۰۹:۲۷:۱۸
| |

منچستریونایتد از خرید دلیخت منصرف شد

شیاطین سرخ که گفته می‌شود جزو مشتریان مدافع میانی آژاکس هستند از خرید او منصرف شده‌اند.

منچستریونایتد از خرید دلیخت منصرف شد
کد خبر: 292794
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۰۹:۲۷:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به پایگاه خبری ESPN اعلام کرده‌اند که این باشگاه پیش از رسیدن آژاکس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از خرید مدافع میانی این تیم ماتیس دلیخت انصراف داده و دلیلش هم نگرانی بابت وزن او بوده است.

اصلی‌ترین مشتری این مدافع 19 ساله بارسلونا است و انگیزه‌های این باشگاه برای خرید او بعد از کمک به قرمزوسفیدپوشان آمستردام در مسیر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هم شده است اما حتی پیش از این فصل هم دلیخت به عنوان یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیکنان جوان اروپا شناخته می‌شد و در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه منچستریونایتد قرار داشت.

با این حال ظاهراً اعضای اصلی کادر استعدادیابی باشگاه منچستریونایتد بابت اینکه دلیخت با توجه به پیشینه خانوادگی‌اش مستعد ابتلا به اضافه وزن است، ابراز نگرانی کرده‌اند و همین مسئله سبب شده که این باشگاه دیگر تمایلی به خرید برترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا نداشته باشد.

در حالی که من‌یو‌نایتد از تلاش برای خرید دلیخت انصراف داده است، بارسلونا پیشتاز کورس خرید این بازیکن هلندی است و اخیراً هم ادوین فن‌درسار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس تأیید کرده که این نوجوان ملی‌پوش به احتمال فراوان تیم شهر آمستردام را ترک خواهد کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها