ستاره ۲۶۶۳ صاحبش را شناخت؛

نام «آن هاتاوی» در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت شد

آن هاتاوی بازیگر برنده جایزه اسکار در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد.

نام «آن هاتاوی» در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت شد
کد خبر: 292825
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۰۹:۵۵:۲۸

اعتمادآنلاین| آن هاتاوی ستاره شماره 2663 را در پیاده‌روی مشاهیر از آن خود کرد.

اهدای ستاره به هنرمندان و چهره‌های ماندنی که از سال 1961 شروع شده جدیدترین ستاره‌اش را پنج‌شنبه و یک روز پیش از اکران جدیدترین فیلم آن هاتاوی، به وی داد.

جدیدترین فیلم هاتاوی با عنوان «هاستل» از دیروز جمعه اکران شد.

آکوافینا همبازی آن هاتاوی در فیلم کمدی «هشت یار اوشن» محصول 2018 و دی ریِیس کارگردان تریلر سیاسی «آخرین چیزی که او می‌خواست» محصول 2019 که هاتاوی بازیگرش بود از جمله افرادی بودند که در این مراسم در برابر چاینیزتئاتر بلوار هالیوود شرکت کردند.

هاتاوی بازیگری را با حضور در سریال تلویزیونی «واقعی باش» در سال 1999 آغاز کرد، اما نخستین نقش‌آفرینی چشمگیر وی در فیلم کمدی خانوادگی سال 2001 با عنوان «خاطرات پرنسس» شروع شد و سال 2004 در ادامه این فیلم ظاهر شد. «کوهستان بروک‌بک» با بازی هیث لجر، «شیطان پرادا می‌پوشد» با بازی مریل استریپ و «کارآموز» با بازی رابرت دنیرو از دیگر فیلم‌های اوست.

وی نامزدی اسکار را سال 2009 برای «ریچل ازدواج می‌کند» به کارگردانی جاناتان دمی و نویسندگی جنی لومت دریافت کرد که در آن در نقش زنی ظاهر شد که از مرکز ترک مواد مخدر برای چند روز مرخصی گرفته و به خانه برگشته تا در جشن عروسی خواهرش شرکت کند.

این بازیگر جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن را سال 2013 برای ایفای نقش فانتین در «بینوایان» دریافت کرد.

هاتاوی که متولد 1982 در نیویورک است و در نیوجرسی بزرگ شده، جایزه امی را سال 2010 برای صداپیشگی در نقش پرنسس پنه‌لوپه در یکی از اپیزودهای «سیمپسون‌ها» کسب کرده است.

در مراسم اهدای ستاره، همسر هاتاوی، آدام شولمن وی را همراهی کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها