5 بازی بدون برد/ طلسم یکماهه پرسپولیس خواهد شکست؟

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در آستانه سومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر قرار دارد که در 5 بازی اخیرش طعم پیروزی را نچشیده است.

5 بازی بدون برد/ طلسم یکماهه پرسپولیس خواهد شکست؟
کد خبر: 292873
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۱:۰۴:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ وقتی شاگردان برانکو 28 روز پیش در دیداری پرگل به سختی از سد سایپا عبور کردند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این آخرین پیروزی این تیم باشد.

نتایج سرخ پوشان در اردیبهشت به سمتی رفت که نه تنها عدم صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را منتفی کرد، بلکه جاده قهرمانی هم برای این تیم کمی ناهموار شد.

پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل سایپا که در روز 24 فروردین به دست آمد، 5 بار به میدان رفت که در هیچ یک از این بازی‌ها پیروز نشد. سرخ پوشان در این 5 بازی 3 بار مساوی کردند و 2 بار هم شکست خوردند. با این توضیح که هر 3 مساوی آنها در لیگ و هر 2 شکست آنها در آسیا حاصل شد.

شاگردان برانکو در این 5 بازی 5 گل زدند، 6 گل خوردند و 3 امتیاز به دست آوردند. آنها در 3 بازی از این 5 بازی توانستند گل بزنند و در 2 بازی موفق به کلین شیت شدند.

سرخ پوشان در هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب میزبان ماشین سازی هستند و چه بسا همین امشب قهرمان لیگ شوند. اما این اتفاق منوط به پیروزی برابر ماشین سازی و پیروز نشدن سپاهان برابر پدیده در مشهد است.

پرسپولیس در صورت پیروزی برابر ماشین سازی نه تنها گام بلندی به سوی قهرمانی بر می‌دارد و حتی شاید روی کاغذ هم قهرمان شود، بلکه طلسم یک ماهه خود را هم خواهد شکست.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین سازی به میزبانی سرخ پوشان امشب و از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها