کد خبر: 292890
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۱:۳۲:۵۴
| |

نمایش نسخه ترمیم شده «نار و نی» در کانون فیلم خانه سینما

نسخه ترمیم شده فیلم سینمایی «نار و نی» در کانون فیلم خانه سینما به نمایش درمی آید.

نمایش نسخه ترمیم شده «نار و نی» در کانون فیلم خانه سینما
کد خبر: 292890
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۱:۳۲:۵۴

اعتمادآنلاین| کانون فیلم خانه سینما در برنامه آینده خود در تاریخ یکشنبه 22 اردیبهشت ساعت 17، نسخه ترمیم‌شده فیلم «نار و نی» ساخته سعید ابراهیمی‌فر را به نمایش می‌گذارد. پس از نمایش فیلم هم نشستی با حضور سعید ابراهیمی‌فر، حسین ای ری و احمد طالبی‌نژاد برگزار خواهد شد.

حضور در این برنامه برای همه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند روز نمایش به خانه سینما به نشانی: تهران، خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، شماره 29، خانه سینما مراجعه کنند.

«نار و نی» محصول سال 1367 نوشته مشترک سعید ابراهیمی‌فر، حسین ای ری و عزیز ترسه است و جهانگیر الماسی، علی‌اصغر گرمسیری، رسول نجفیان، حسین پناهی و محسن قاضی‌مرادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه فیلم هم به صورت مشترک با سعید ابراهیمی‌فر و حسین ای ری بوده و دیگر عوامل تولید عبارتند از راوی: احمدرضا احمدی، موسیقی: فریبرز لاچینی، فیلمبرداری: همایون پایور، تدوین: ژیلا ایپکچی، صدابرداری: اصغر شاهوردی، طراحی صحنه و لباس: کیهان مرتضوی و مدیریت تولید: مهوش شیخ‌الاسلامی.

داستان فیلم درباره عکاس جوانی است که در جستجوی عکس‌های مناسبی برای نمایش در دست تمرین «قضیه اوپنهایمر» است و به‌طور اتفاقی با پیرمرد ناشناسی که دچار عارضه قلبی شده است، مواجه می‌شود. عکاس جوانی شب هنگام او را به بیمارستان می‌رساند و بر نیمکت انتظار بیمارستان با مرور دفترچه خاطرات این پیرمرد، مسیر جدیدی پیش روی خود می‌بیند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها