کد خبر: 292926
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

رئیس کل دادگستری کرمان:

دستگاه‌های اجرایی از تشکیل پرونده‌های غیر ضروری قضایی جلوگیری کنند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حجم بالای دعاوی و اختلافات فی مابین مردم و دولت به اعتماد عمومی آسیب وارد می‌کند، لذا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید با حسن مدیریت از تشکیل پرونده‌های غیر ضروری در سیستم قضایی جلوگیری کنند. 

دستگاه‌های اجرایی از تشکیل پرونده‌های غیر ضروری قضایی جلوگیری کنند
کد خبر: 292926
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با مدیرکل انتظامی وامنیتی استانداری کرمان اظهار کرد: ضرورت دارد بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی با اتخاذ تدابیر و راه کار‌هایی به دنبال حل دعاوی واختلافات خود با مردم باشند قطعا اگر چنین شود سرمایه اجتماعی افزایش پیدا می‌کند.

این مقام ارشد قضایی استان کرمان ادامه داد: در برخی موارد حجم زیادی از وقت قضات در شعب حقوقی صرف پرونده‌های مرتبط با سیستم بانکی می‌شود که زیبنده نیست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امنیت یک مولفه حیاتی برای جامعه است و باید از امنیت صیانت و پاسداری شود.

موحد به رابطه عدالت و امنیت نیز اشاره و عنوان کرد: دستگاه قضایی متولی اجرای عدالت است و نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی متولی اجرای امنیت در جامعه هستند و بایستی با رویکرد اجرای عدالت، امنیت را در استان کرمان محقق نماییم.

رئیس شورای قضایی استان کرمان تاکید کرد: با توجه به برخی مشکلات که در جامعه وجود دارد، رویکرد مدیریت دستگاه قضایی استان این است که با همکاری، هم افزایی و تعامل با سایر بخش‌ها در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان در پایان از اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان که در جهت تامین امنیت در جامعه به صورت شبانه روزی تلاش می‌نمایند تشکر نمود.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها