غلامرضا کاتب، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

لاریجانی حمایت اصولگرایان برای ریاست مجلس را دارد/ تغییرات در هیات‌رئیسه مجلس بستگی به تعاملات میان فراکسیون‌ها دارد

غلامرضا کاتب، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، تاکید کرد: تغییرات در هیات‌رئیسه مجلس بستگی به تعاملاتی دارد که میان فراکسیون‌های سیاسی صورت می‌گیرد. باید صبر کرد تا این تعاملات انجام شود. بعد از آن می‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد.

لاریجانی حمایت اصولگرایان برای ریاست مجلس را دارد/ تغییرات در هیات‌رئیسه مجلس بستگی به تعاملات میان فراکسیون‌ها دارد
کد خبر: 293028
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار و عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، ضمن اشاره به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس، گفت: نگاه فراکسیون ما همیشه در جهت ایجاد تعامل است. در حال حاضر هم در دستور کار است که فراکسیون ما پیش‌قدم شود تا تعاملاتی که مورد نیاز است حتماً صورت گیرد و به‌ زودی پیرامون آن جلساتی برگزار می‌شود.

او در پاسخ به اینکه چه تغییراتی در هیات‌رئیسه ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: تغییرات در هیات‌رئیسه مجلس بستگی به تعاملاتی دارد که میان فراکسیون‌های سیاسی صورت می‌گیرد. باید صبر کرد تا این تعاملات انجام شود. بعد از آن می‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد.

این نماینده مجلس بر لزوم انجام تعاملات برای اظهارنظر در خصوص ترکیب هیات‌رئیسه تاکید کرد.

کاتب در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه آقای لاریجانی با حمایت اصولگرایان توانست در سال گذشته رئیس مجلس شود، آیا ایشان همچنان این حمایت را از جانب اصولگرایان دارند» گفت: حتماً همین‌طور است و آقای لاریجانی حمایت اصولگرایان برای ریاست مجلس را دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها