کد خبر: 293105
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۸:۵۴:۰۰
| |

تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش مخالف قانون اساسی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ادله ارائه شده از سوی دولت برای تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش قابل دفاع نبوده است، خاطرنشان کرد: این مسأله مخالف اصل 75 قانون اساسی و قانون برنامه ششم است.

تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش مخالف قانون اساسی است
کد خبر: 293105
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۸:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مخالفت این کمیسیون با تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش و تشکیل دوباره سازمان ملی جوانان گفت: ادله ارائه شده از سوی دولت برای تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش قابل دفاع نبوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: گاهی می‌بینیم که مدیرانی که در دستگاه‌ها انتخاب می‌شوند، به حوزه فعالیت خود تعلق خاطر ندارند و کارها به درستی پیش نمی‌رود اما دولت به جا‌ی حل این مساله به دنبال تغییرات است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: نباید براساس توانمندی افرد ساختارهای موجود را کوچک یا بزرگ کنیم.

پژمانفر ادامه داد: باید دولت بررسی کند که آیا تمام اقدامات لازم برای کارآیی این معاونت را انجام داده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: در این وزارتخانه تکالفیی نسبت به تهیه آیین‌نامه‌ها داشته است که هنوز نوشته نشده و درواقع این وزارتخانه شکل واقعی خودش را نگرفته و مسیری که باید طی می‌کرده را هنوز نگذرانده است.

وی خاطرنشان کرد: تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش مخالف اصل 75 قانون اساسی و قانون برنامه ششم است، چراکه دولت مکلف است هر سال 15درصد جمعیت خودش در بدنه کاهش دهد.

پژمانفر با بیان اینکه در شرایط خاص اقتصادی حاضر کشور نباید اولویت مجلس چنین بحث‌هایی باشد گفت: نباید با چنین طرح‌های پرابهام و غیرضروری وقت مجلس را گرفت.

وی افزود: انتظار مردم هم بر این است که برای طرحی که چندین بار در مجلس رد شده است، وقت را هدر ندهیم و عمده درخواست‌ها برای تغییرات ساختاری مبتنی بر کار کارشناسی نیست

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها