معاون وزیر آموزش و پرورش:

بیش از 1.5 میلیون دانش‌آموز در سازمان دانش آموزی عضو هستند

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عضویت بیش از یک میلیون و 500 هزار دانش‌آموز در سازمان دانش‌آموزی گفت: دارای یکی از بزرگترین شبکه‌های درون سازمانی و پیشرو در تعلیم و تربیت اجتماعی دانش آموزان هستیم.

بیش از 1.5 میلیون دانش‌آموز در سازمان دانش آموزی عضو هستند
کد خبر: 293142
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۹:۳۴:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا کاظمی در آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که در تالار فرهنگ برگزار شد با بیان اینکه در آغاز دهه سوم فعالیت سازمان دانش آموزی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم گفت: ما دارای یکی از بزرگترین شبکه‌های درون سازمانی و پیشرو در تعلیم و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان هستیم.

وی افزود: بیش از یک میلیون و 500 هزار عضو داریم و چند شبکه بزرگ چون پانا، مجمع های استانی و یاوران مدرسه نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان برعهده دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به 50 هزار مربی در کنار مربیان تربیتی مدارس و بدنه‌ای از تمام معلمان کشور بدون هیچ چشمداشتی به تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک می‌کنند اظهار کرد: ما با مشارکت و اجرای 30 برنامه مختلف با رویکرد تعلیم و تربیت تمام ساحتی و ایجاد نشاط به تحقق ماموریت های آموزش و پرورش کمک می کنیم.

کاظمی ادامه داد: با مربیان توانمند در برنامه هایی چون مانور زلزله، مشق مهربانی، اردوهای زیارتی، پیاده روی اربعین، اعتکاف دانش آموزی، سپاس مربی، جشن عاطفه‌ها و سیل مهربانی همکلاسی‌ها را اجرا و جلوه‌های زیبایی از نهادینه سازی تربیت اجتماعی دانش آموزان را رقم زده‌ایم.

وی با بیان اینکه در نهادینه سازی ادب و خوش خلقی، راستی و مهربانی، دوستی با طبیعت، میهن دوستی، تلاش، عدل و انصاف، تفکر، شجاعت و مسئولیت پذیری گام‌های بسیاری برداشته‌ایم گفت: امیدوارم با حمایت‌های همه جانبه وزیر و همت همکارانم ماموریت‌های جدید واگذار شده به سازمان دانش آموزی را یک فرصت تربیتی جدید تلقی کرده و در راستای ارزش‌های سیاسی و اجتماعی نظام مقدس و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد روحیه امید و نشاط گام‌های اساسی و موثری برداریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها