کد خبر: 293166
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۰:۰۰:۲۸
| |

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی:

رفت و آمد آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و آمد آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.

رفت و آمد آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست
کد خبر: 293166
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۰:۰۰:۲۸

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس بیان کرد: با توجه به انتصاب سردار سرلشکر سلامی نمایندگان خواهان برقراری ارتباط و افزایش تعامل با فرمانده جدید سپاه بودند، در ابتدا بنا بود که فراکسیون های مجلس جلساتی با ایشان داشته باشند که نهایتا سرلشکر سلامی خواهان حضور در مجلس شدند و در جلسه غیرعلنی امروز مجلس حضور یافت.


وی افزود: در این جلسه موضوعات متعددی مطرح شد، همکاری سپاه با نمایندگان و ارتباطاتی که باید برقرار شود، نیازمندی هایی که سپاه از نظر تقنین دارد، بحث بسیج و کمک به بسیج مورد بررسی قرار گرفت.


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در این جلسه سردار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه ارائه کرد و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به همراه 5 نماینده به قید قرعه سخنرانی کردند.


وی افزود: فرمانده سپاه در این جلسه تحلیلی از منطقه و جنگ روانی که آمریکایی ها به راه انداختند بیان کرد، در این جلسه بیان شد که رفت و آمدهای آمریکایی ها موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.


براساس این گزارش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از ساعت 9 صبح امروز با مدت یک ساعت با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه برگزار شد، در این جلسه فرمانده سپاه توضیحاتی درباره برنامه های راهبردی سپاه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.


در این جلسه سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه حضور دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها