ملی‌پوش والیبال زنان:

حضور بازیکنان در لیگ‌های خارجی به تیم ملی کمک می‌کند

ملی‌پوش والیبال زنان حضور در لیگ ترکیه را تجربه‌ای ارزشمند می‌داند که به تیم ملی کمک می‌کند.

حضور بازیکنان در لیگ‌های خارجی به تیم ملی کمک می‌کند
کد خبر: 293197
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۰:۴۲:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ مهسا صابری، ملی‌پوش والیبال زنان که سال گذشته به لیگ یک ترکیه پیوست به تجربه حضور خود در این لیگ اشاره کرد و گفت: حضور در این لیگ تجربه متفاوت و ارزشمندی بود که در ایران امکان کسب آن وجود ندارد، چون در ترکیه 28 بازی نزدیک به هم انجام دادیم. برنده بازی‌ها از قبل مشخص نبود و این موضوعی ارزشمند است. متأسفانه در ایران پنج بازی داریم که از قبل می‌دانیم در کدام بازی‌ها برنده یا بازنده هستیم، یعنی بازی‌ها قابل پیش بینی است در حالی که لیگ ترکیه اینگونه نبود و بازی‌های نزدیکی که انجام دادیم، می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

او در مورد داشتن پیشنهاد برای حضور در فصل آینده لیگ ترکیه بیان کرد: پیشنهادهایی از لیگ یک دارم و به آنها فکر می‌کنم، اما تا زمانی که قرارداد امضا نشود نمی‌توان در این مورد حرف زد. باید به فصل نقل و انتقالات نزدیک شویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

صابری در مورد اردوهای آماده سازی تیم ملی زنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا که از 26 مرداد ماه در تایلند آغاز می‌شود، گفت: اردوی اول قبل از عید شروع شد و از اردوی سوم لژیونرها به تیم اضافه شدند. اکنون هم اواخر اردوی چهارم است. تمریناتمان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت برنامه‌ریزی شده و مطابق با خواست آقای مهرگان انجام می‌دهیم.

او به شرایط بازیکنان حاضر در اردو اشاره کرد و گفت: اکنون دیگر جوان‌های تیم باتجربه شده‌اند. آنها چند سال به اردو دعوت شدند و خط خوردند اما امسال رقیب بازیکنان قدیمی‌تر هستند. امیدوارم ترکیب جوانان و باتجربه‌ها خوب باشد تا در جام ملت‌ها نتیجه قابل قبولی بگیریم.

صابری در مورد مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا گفت: سال گذشته بدشانسی آوردیم. جدول مسابقات اصلاً خوب نبود. با اینکه در گروهمان اول شدیم اما به چین که تیم اول گروه دیگر بود خوردیم. امسال همه سعی‌مان این است که از گروهمان بالا برویم و چون رقبایمان خیلی قد بلند نیستند، شانس خوبی داریم.

صابری در مورد تغییر لباس زنان بیان کرد: با تغییر لباس‌ها استایلمان ورزشی‌تر و راحت‌تر شده است اما اگر جنس بهتری را انتخاب کنند لباس خیلی سبک‌تر می‌شود. با لباس‌های جدید دامنه حرکتی‌مان بیشتر شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها