کد خبر: 293255
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۱:۵۶:۰۰
| |

بهتاش فریبا:

قهرمانی را از دست استقلال درآوردند

یک پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال معتقد است که این تیم قهرمانی لیگ برتر را از دست نداد بلکه از دست آبی‌پوشان پایتخت درآوردند.

قهرمانی را از دست استقلال درآوردند
کد خبر: 293255
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ بهتاش فریبا، پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال درباره دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان که با تساوی بدون گل به پایان رسید و منجر به از دست رفتن شانس قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت شد، اظهار کرد: من از شما می‌پرسم که از دست دادن قهرمانی تقصیر باشگاه استقلال بود یا داور. در سه بازی مقابل پدیده، صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن، گل‌های صحیح‌مان را گرفتند که همین سه گل ما را به قهرمانی می‌رساند. اگر این سه گل درست اعلام می‌شد، استقلال با اختلاف قهرمان می‌شد. نمی‌دانیم که به چه کسی باید از این بابت شکایت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این اوصاف جریانی برای قهرمان نشدن استقلال و به قهرمانی رسیدن پرسپولیس وجود داشته، گفت: ما شانس هم نداریم. مقابل صنعت نفت آبادان همه توپ‌هایمان به تیرک خورد و تک بهتک‌های‌مان گل نشد. ما قهرمانی را از دست ندادیم بلکه از دست‌مان درآوردند.

این عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی که تمایلات وزیر ورزش و جوانان به پرسپولیس را عامل قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر دانست، توضیح داد: هیچ اشکالی ندارد که یک وزیر پرسپولیسی یا استقلالی یا هوادار یک تیم‌های دیگر باشد. این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد که سران کشور طرفدار یک تیم باشند. مهم این است که این طرفداری تأثیرگذار نباشند وگرنه این که یک وزیر، پرسپولیسی باشد، اشکال ندارد.

فریبا در پایان درباره برآوردش از عملکرد استقلال در لیگ هجدهم، بیان کرد: ما در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم و دلایل آن هم بارها و بارها گفته شده است. ما پیش فصل خوبی نداشتیم و در نتیجه وقت کافی برای آماده‌سازی تیم گذاشته نشد. همچنین مصدومیت و محرومیت زیادی گریبان استقلال را گرفت و از همه مهم‌تر این که پس از 5-6 سال نتوانستیم جام لیگ برتر را به هواداران بدهیم. امیدوارم در فصل آینده اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها