راه‌کار پرسپولیس برای دریافت پول از فیفا

باشگاه پرسپولیس قصد داشت بدهی ارزی خود به برانکو ایوانکوویچ را از طریق منبع مالی‌اش در فیفا به دلیل حضور بازیکنان این تیم با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه تأمین کند.

راه‌کار پرسپولیس برای دریافت پول از فیفا
کد خبر: 293334
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۴:۰۷:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ دریافت ارز از منبع درآمدهای باشگاه های پرسپولیس از فیفا به دغدغه مدیرعامل این باشگاه تبدیل شده است. باشگاه پرسپولیس قصد داشت بدهی ارزی خود به برانکو ایوانکوویچ را از طریق منبع مالی اش در فیفا به دلیل حضور بازیکنان این تیم با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه تأمین کند.

مشکلات مالی و تحریم‌های مربوط به دریافت این پول از بانک‌های سوئیسی سبب شد تا این پول فعلاً به باشگاه‌های ایرانی از جمله پرسپولیس نرسد. ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته جلسه‌ای را با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه داشت قصد پیگیری این موضوع را دارد تا بتواند پول بلوکه شده سرخپوشان را از طریق فدراسیون فوتبال دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد وکالت این موضوع را به مسئولان فدراسیون بدهد تا آنها با استفاده از قوانین مالی مربوط به آئین نامه‌های مالی فیفا، این پول را به باشگاه‌های ایرانی تزریق کنند. وحید امیری، علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی بازیکنان ملی پوش باشگاه پرسپولیس در جام جهانی 2018 روسیه محسوب می‌شدند که بابت حضورشان در لیست تیم ملی برای سرخپوشان درآمدزایی داشته اند.

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها