کد خبر: 293338
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۴:۰۹:۰۰
| |

معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

طرح جامع مدیریت پسماند جزء اولویت‌های حوزه خدمات شهری است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طرح جامع مدیریت پسماند جزء اولویت‌های حوزه خدمات شهری است.

طرح جامع مدیریت پسماند جزء اولویت‌های حوزه خدمات شهری است
کد خبر: 293338
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۴:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه که صبح امروز 22 اردیبهشت ماه با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، میثم بصیرت رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، مهندس داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیران ارشد این حوزه و معاونین مناطق 22گانه برگزار شد؛ پس از ارائه گزارشی در خصوص طرح جامع مدیریت پسماند، گفت:طرح جامع مدیریت پسماند از اهمیت بسیاری برخوردار است و جزو اولویت های کاری حوزه خدمات شهری محسوب می شود.

یزدانی در ادامه با اشاره به فعالیت کارگروه های حوزه خدمات شهری گفت: عملکرد کارگروه های حوزه خدمات شهری بازنگری خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که کارگروه های خدمات شهری باید فعال تر از گذشته عمل کنند، اظهار کرد: عملکرد این کارگروه ها بسیار موثر بوده است و نتایج خوبی بدنبال داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران در کمک رسانی به سیل زدگان استان های گلستان، لرستان و خوزستان اذعان کرد:از تمامی مناطق به جهت پشتیبانی در کمک رسانی به هموطنان سیل زده چه نیروهایی که در تهران در آماده باش کامل بودند و چه نیروهای اعزامی به مناطق سیل زده کمال قدردانی را می کنیم.

در این جلسه یزدانی بر موضوعاتی چون صورت وضعیت های الکترونیک، شناسایی و رفع خطر بالکن های فرسوده و ناایمن در سطح شهر و ایمن سازی این بالکن ها،طرح جامع فضای سبز شهر تهران، اجرای طرح شهرماه( زیست شبانه) در مناطق 1،2،6،8 و 20 ، رسیدگی و نگهداشت پل های عابر پیاده، پیگیری تملک باغات در مناطق کم برخوردار(7،8،10،11 و 17) و... تاکید کرد.

در این جلسه گزارشاتی در خصوص حریق به تفکیک مناطق شهرداری در 3 سال اخیر، گزارش تحلیلی حریق در سال 97 به تفکیک مناطق شهرداری و نواحی و نیز گزارش تحلیلی ارزیابی عملکرد 9ماهه سال 97 معاونت خدمات شهری و محیط زیست مناطق 22 گانه ارائه شد.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسات شورای معاونین یک منطقه به تفکیک به ارائه موضوعات مختلف آن منطقه می پردازد و در این جلسه منطقه 2 به ارائه گزارشی کامل در این خصوص پرداخت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها