کد خبر: 293434
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۷:۱۲:۰۰
| |

فصل ناکامی در «بازی تارج و تخت»

انتشار جدیدترین تصاویر از قسمت پنجم فصل آخر سریال معروف بازی تاج و تخت از جمله مهمترین اخبار روز هالیوود است.

فصل ناکامی در «بازی تارج و تخت»
کد خبر: 293434
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در ابتدای سال هیچکس فکرش را نمی‌کرد که محبوب‌ترین سریال جهان در عصر حاضر در آخرین فصل خود از نگاه مخاطبان و منتقدان پایین‌ترین نمرات را به دست آورد. بازی تاج و تخت در 4 قسمت پیشین روند نزولی خود را همچنان ادامه می دهد.

این سریال در فصل هشتم نه تنها به شدت مورد انتقاد از لحاظ فیلمنامه قرار گرفته بلکه قسمت چهارم آن از لحاظ فنی گاف بزرگی همچون قرار گرفتن یک لیوان قهوه استارباکس در خود می دید. اتفاقی که روزها سوژه کمدی اهالی فضای مجازی شد.

فصل هشتم سریال محبوب «بازی تاج و تخت» آخرین فصل این سریال محبوب محسوب می شود. سریال که در ابتدای راه هیچکس فکرش را نمی کرد به این اهمیت و اعتبار در صنعت سریال سازی دست پیدا کند. این اثر توانست نزدیک به چهل بازیگر گمنام سینما و تئاتر را به ستاره های امروز هالیوود مبدل کند.

فصل هشتم و نهایی سریال خیال‌پردازی حماسی بازی تاج‌وتخت توسط شرکت اچ‌بی‌او در ماه ژوئیه 2016 تایید شد. برخلاف فصل‌های قبلی که هرکدام 10 قسمت بودند و فصل 7 که هفت قسمت بود این فصل (فصل هشتم) شش قسمت بیشتر نخواهد داشت.

بازی تاج‌وتخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشور‌های مختلف طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از برهنگی، خشونت و خشونت جنسی که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده، منتقدین نظرات مثبت فراوانی در مورد این سریال داشته‌اند.

این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها