کد خبر: 293527
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۰۹:۲۸:۰۶
| |

لیگ بسکتبال آمریکا/ کایری اروینگ به لیکرز می‌پیوندد

رسانه های ورزشی خبر داده اند که کایری ایروینگ مذاکراتش برای پیوستن به لس آنجلس لیکرز را آغاز کرده و به احتمال زیاد این بازیکن دوباره با لبرون جیمز همبازی می شود.

لیگ بسکتبال آمریکا/ کایری اروینگ به لیکرز می‌پیوندد
کد خبر: 293527
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۰۹:۲۸:۰۶

اعتمادآنلاین| هواداران تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز که امسال خیلی زود با لیگ NBA خداحافظی کردند این روزها منتظرند تا سرمربی فصل آینده تیم محبوبشان مشخص شود و در کنارش ترکیب لیکرز را بشناسند.


پس از اینکه تیلور لو و باشگاه لیکرز برای عقد قرارداد همکاری به تفاهم نرسیدند گزینه های دیگری برای رسیدن به هدایت لیکرز معرفی شدند که در آخرین اخبار نام فرانگ ووگل سرمربی سابق ایندیانا مطرح شده و حتی برخی اعلام کرده اند که این مربی با باشگاه لیکرز قراردادش را نیز امضا کرده است. جیسون کید مربی میلواکی هم به عنوان دستیار ووگل با لیکرز به توافق رسیده است.


در کنار این موضوع رسانه ها از آغاز مذاکرات این باشگاه با کایری ایروینگ ستاره بوستون خبر داده اند که گفته شده مذاکرات مثبت بوده و این بازیکن فصل آینده در کنار لبران جیمز حضور خواهد داشت و دوباره با این ستاره هم بازی می شود.


لس آنجلس لیکرز امسال با لبران جیمز امید زیادی داشت که نتیجه ای خوب ثبت کند اما از رسیدن به پلی آف هم بازماند و فصلی تلخ را پشت سر گذاشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها