مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

تخصیص 12250 میلیارد تومان بابت همسان‌سازی حقوق در سال 98

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعا 12250 میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال 98 شده است. 

تخصیص 12250 میلیارد تومان بابت همسان‌سازی حقوق در سال 98
کد خبر: 293548
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام نمود: افزایش حقوق‌ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان سازی میباشد. وی درباره بخش اول یعنی افزایش سنواتی گفت: افزایش سنواتی حقوق‌ها برابر با 18% میباشد. البته این افزایش به نحوی است که از 440 هزار تومان کمتر نباشد.

سید میعاد صالحی همچنین درباره همسان سازی گفت: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است. وی در جمع بندی این موضوع اظهار داشت: مجموع حقوق بازنشستگان عزیز رشد 24 درصد تا 40 درصدی پیدا می‌کند؛ بنابراین حقوق پایین‌ترین گروه‌های شغلی تحت پوشش با 30 سال خدمت به 20 میلیون و 985 هزار و 880 ریال خواهد رسید.

شایان ذکر است احکام سال 1398 بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و بر روی سایت صندوق بارنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.

منبع:‌ میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها