تجمع اعتراضی قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی مقابل وزارت ورزش

برخی از ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.

تجمع اعتراضی قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی مقابل وزارت ورزش
کد خبر: 293629
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۱:۰۵:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ برخی از ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا به سبب نگرفتن پاداش‌های خود مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. آن‌ها اکثراً با گرمکن و شلوارهای یک دست کاروان ورزشی جاکارتا در مقابل این وزارتخانه حاضر شدند.

اعتراض برخی از این ورزشکاران به نحوه پرداخت پاداش‌ها و کم شدن ارزش آن است و معتقدند بر اساس گفته مسئولان قرار است که هر ورزشکار تنها نیمی از پاداش‌ها آن هم به صورت حواله و نه سکه دریافت پرداخت شود.

مهدی بابادی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در این باره به ایسنا گفت: در جاکارتا توانستیم قهرمان شویم. طبق اعلام وزیر و معاون وزیر جوایز مدال آوری در این مسابقات به صورت سکه بوده است اما اخیراً صحبتی که مطرح می‌شود این است که حواله می‌دهند بر اساس پولی که حتی تأمین هزینه‌های تمریناتمان هم نمی‌شود. اگر سکه گران شده همه چیز گران شده است. ما چیزی بیشتر از حق خود نمی‌خواهیم. چرا همان زمان پاداش ما را ندادند که حالا بخواهند مبلغ آن را کم کنند.

وی افزود: اگر سکه ارزان می‌شد آیا باز هم مسئولان می‌آمدند معادل ریالی قبل را در نظر بگیرند؟ پاداش ما سکه قول داده شده و ما هم همان را می‌خواهیم. درست است که شرایط سخت است و ما هم درک می‌کنیم. این درست نیست که به ما بی اعتنایی کنند. همین الان هم می‌گویند وزیر ورزش آذربایجان آمده و شما بروید یک روز دیگر بیایید!

اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها ساعتی قبل با حضور مقابل درب وزارت‌خانه از ورزشکاران خواسته تا با ترک محل روز چهارشنبه 15 نفر را به عنوان نماینده دیدار با مسئولان معرفی کنند اما تا کنون این درخواست با مخالفت ورزشکاران حاضر مواجه شده و آن‌ها حاضر به پایان تجمع نیستند.

تجمع ورزشکاران مقابل وزارت ورزش

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها