کد خبر: 293864
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۹:۱۷:۰۰
| |

فرمانده یگان سازمان محیط زیست خبر داد:

تجهیز سازمان محیط زیست به پهپاد

فرمانده یگان سازمان محیط زیست گفت: درصورت تخصیص اعتبار امسال همه ادارات محیط زیست به پهپاد مجهز می‌شوند.

تجهیز سازمان محیط زیست به پهپاد
کد خبر: 293864
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه این سازمان فاقد پهباد است گفت: ما هر زمانی نیاز به پهباد و یا هلیکوپتر داشته باشیم از ستاد مدیریت بحران درخواست می‌کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه محیط زیست چند استان مجهز به کوآدکوپتر برای شناسایی و سرشماری هستند، اظهار داشت: امسال برای خرید کوآدکوپتر و پهباد برای همه استان‌ها تفاهم‌نامه‌ای با پلیش پیشگیری به امضا رساندیم.

وی ادامه داد: یگان محیط زیست دو برنامه راهبردی برای سال 98 درنظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها تامین تجهیزات نوین برای محیط‌بانان شامل تامین البسه، ماشین و موتورسیکلت، بی‌سیم‌های نوینی (که بسیاری از خلاءهای موجود در کار محیط‌بانی را برطرف می‌کند) و همچنین خرید پهپاد و کوادکوپتر است.

محبت‌خانی با بیان اینکه محل تأمین اعتبار خرید این تجهیزات از 35 میلیارد بودجه مستقل این یگان و اعتبار 60 میلیاردی وعده داده شده از سوی رئیس سازمان محیط زیست تامین می‌شود، گفت: اگر این اعتبارات تخصیص داده شود براساس تفاهم‌نامه‌ای که با پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به امضا رسیده است، این تجهیزات را خریداری خواهیم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها