کد خبر: 293911
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۱۰:۵۴
| |

مجمع متخصصان‌ صنوف تولیدی و خدمات‌ فنی ایران تاسیس می‌شود

علی فاضلی، رییس هیات موسس مجمع متخصصان‌ صنوف تولیدی و خدمات‌ فنی ایران عنوان کرد: دردوران دفاع مقدس، ستادپشتیبانی از جنگ صنوف تولیدی منشاء تحرکات بسیاری در حمایت از اقتصاد کشور بود و همان‌ایده در شرایط کنونی محور فعالیت این مجمع خواهد بود.

مجمع متخصصان‌ صنوف تولیدی و خدمات‌ فنی ایران تاسیس می‌شود
کد خبر: 293911
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۱۰:۵۴

اعتمادآنلاین| این مجمع توسط هیات موسس 25 نفره مشتمل برنخبگان و فعالان‌اقتصادی ایران با هدف کمک ‌به تحقق منویات مقام معظم ‌رهبری در حمایت از تولید ملی و ارایه راهکارهای عبور از رکود و کمک به اصناف و تشکلهای صنفی برای بازنگری و تقویت نقش آنها در اقتصاد کشور ایجاد می شود.

علی فاضلی، رییس هیات موسس مجمع متخصصان‌ صنوف تولیدی و خدمات‌ فنی ایران گفت: دردوران دفاع مقدس، ستادپشتیبانی از جنگ صنوف تولیدی منشاء تحولات و تحرکات بسیاری در حمایت از اقتصاد کشور و عامل شناسایی و هدایت پتانسیل تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات فنی به سمت نیازهای تحریمی کشور بود و همان‌ایده در شرایط کنونی محور فعالیت این مجمع خواهد بود.

وی گفت: توانمندی اصناف در کمک به اقتصاد کشور بسیار بالاست و بخش عمده‌ای از این توانایی مغفول مانده و ما بنا داریم تا این توانایی را شناسایی و برجسته نموده و در راستای نیاز کشور ، بازسازماندهی کنیم.

فاضلی تصریح کرد:امروز کشور در جنگ اقتصادی است و سربازان جبهه جنگ باید متناسب با موقعیت و نیاز کنونی کشورآموزش ببینند و این ضرورت در مجمع در دست طراحی است.

وی افزود: ما اتاق عملیات اقتصادی را طراحی کرده‌ایم و در کنار دیگر سربازان اقتصادی نظام ایفای نقش خواهیم کرد.هر چند قوانین و مقررات کشور متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیست و باید مورد بازنگری فوری قرار گیرد.

فاضلی در پایان تصریح کرد: مجمع در روزهای آینده طی بیانیه ای تفصیلی، دیدگاه خود در خصوص تغییر قوانین و مقررات و بازنگری در برخی ساختارها و وظایف را منتشر و به اطلاع عموم ‌خواهد رساند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها