سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اروپایی‌ها باید برنامه خود را در رابطه با برجام تعیین کنند/ مسئولان با صلابت درباره برجام تصمیم گرفتند/ برجام توافق یک طرفه نیست

سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: اروپایی‌ها در مدت زمان مشخص شده باید برنامه خود را در رابطه با برجام تعیین کنند.

اروپایی‌ها باید برنامه خود را در رابطه با برجام تعیین کنند/ مسئولان با صلابت درباره برجام تصمیم گرفتند/ برجام توافق یک طرفه نیست
کد خبر: 293935
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۴۲:۵۸

اعتمادآنلاین| سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره مهلت 60 روزه شورای عالی امنیت ملی به اتحادیه اروپا بیان کرد: اروپایی‌ها در مدت زمان مشخص شده باید برنامه خود را در رابطه با برجام که چارچوب آن مشخص بوده، تعیین کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه ادامه داد: ما باید در این مدت زمان دو ماهه برنامه ریزی کرده و در صورت اقدام مثبتی از سوی اروپایی‌ها در چارچوب برجام و خصوصا در بخش اقتصادی تا حدی مشکل گام اول تقریبا حل می‌شود.

سردار کوثری تاکید کرد: در صورت عدم اقدام مثبت از سوی اروپایی‌ها، مسئولین ما باید در مدت زمان داده شده به آنها، برنامه خود را ارائه داده و در جهت خیلی از مسائلی که آن‌ها زیر پا گذاشتند اقدامات خودشان را اعلام کنند تا طرف مقابل بداند که برجام توافق یک طرفه نیست.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه افزود: مسئولان ما با صلابت وصراحت به اروپایی‌ها اعلام کنند که تحمل ما تا حدی است و بیش از این قابل قبول نیست. ما تا دو ماه به اروپایی‌ها مهلت دادیم تا آن‌ها به تعهداتشان عمل کنند.

سردار کوثری درباره مذاکره مجدد با اروپایی‌ها خاطر نشان کرد: مذاکره مجدد زمانی است که اروپایی‌ها گامی در جهت عمل به تعهدات شان بردارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها