کد خبر: 294015
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۲:۳۸:۲۹
| |

صدور ویزای تکواندوکاران 24 ساعت مانده به آغاز مسابقات

 تاکنون روادید آرمین هادی پور، عرفان ناظمی، علی محمد بسحاق، سید محمد پولادگر و آرش فرهادیان صادر شده و گفته می‌شود روادید میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به همراه نماینده وزارت ورزش نیز تا ساعاتی دیگر صادر خواهد شد تا همه نفرات تیم که در تهران مانده بودند امشب تهران را به مقصد منچستر ترک خواهند کنند.

صدور ویزای تکواندوکاران 24 ساعت مانده به آغاز مسابقات
کد خبر: 294015
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۲:۳۸:۲۹

اعتمادآنلاین| بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از فردا به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز می‌شود و تلاش مسئولان فدراسیون بخصوص قدیری مسئول تشریفات که با وجود مشکلات خانوادگی چند روزی است در ترکیه پیگیری امور فوق است، ساعاتی قبل جواب داد و روادید برخی اعضای تیم صادر شد.

بر همین اساس تاکنون روادید آرمین هادی پور، عرفان ناظمی، علی محمد بسحاق، سید محمد پولادگر و آرش فرهادیان صادر شده و گفته می‌شود روادید میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به همراه نماینده وزارت ورزش نیز تا ساعاتی دیگر صادر خواهد شد تا همه نفرات تیم که در تهران مانده بودند امشب تهران را به مقصد منچستر ترک خواهند کنند.

نکته مهم اینکه هادی پور و حسینی روز پنجشنبه باید مبارزات خود را آغاز کنند و ساعت 12 ظهر فردا نیز در مراسموزنکشی شرکت کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها