کد خبر: 294059
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۳:۵۹:۱۷
| |

پیشرفت 79 درصدی طرح سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین

ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت 79 درصدی طرح احداث سالن مسافری و محوطه‌سازی پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

پیشرفت 79 درصدی طرح سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین
کد خبر: 294059
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۳:۵۹:۱۷

اعتمادآنلاین| ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید از روند توسعه و پیشرفت پروژه‌های تکمیلی پایانه مرزیتمرچین در شهرستان پیرانشهر با اعلام پیشرفت فیزیکی نزدیک به 79 درصدی پروژه احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی تمرچین گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در حال انجام است و اتمام آن نقش بسزایی در ایمنی و آرامش تردد مسافرین از این پایانه که تنها پایانه مرزی استان با کشور عراق است، خواهد داشت.

شکری همچنین در این بازدید به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پیرانشهر دستور داد در مسیر مسافری و ترانزیت در محدوده سر درب غربی و همچنین در تمام مسیرهای چهار گانه عملیات لکه گیری و بهسازی انجام شود.

بهزاد برقی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این بازدید با شرح مختصری از پروژه‌های تکمیلی پایانه مرزی تمرچین گفت: احداث آبروها و کانال‌های آب سطحی محدوده زون 4 و جاده شمالی، اجرای بتن پلاک و جداول، جوشکاری اسکلت قسمت توسعه کریدور مسافری و نقاشی المانهاییکریدور مسافری از مهمترین اقدامات انجام شده و در حال انجام در توسعه پایانه مرزی تمرچین است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها