مربی تیم فوتبال استقلال:

هواداران برای خداحافظی حیدری به ورزشگاه بیایند

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم هواداران فردا برای بازی خداحافظی حیدری به ورزشگاه بیایند.

هواداران برای خداحافظی حیدری به ورزشگاه بیایند
کد خبر: 294397
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بیژن طاهری ، مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود اظهار کرد: هفته قبل وقتی گل ما به ثمر رسید ما همه به سمت داور خط رفتیم و علت را جویا شدیم. وقتی گفتند اوت شده بود ما برگشتیم چون نمی‌توانستیم از آن جا تشخیص بدهیم. می‌خواهم بدانم چرا داور آقای مجیدی را اخراج کرد؟ چون هیچ اتفاقی نیفتاد و ما مربیان فقط علت را جویا شدیم. فردا می‌توانست سکوهای ما پر از شور و شعف باشد و ما به قهرمانی امیدوار باشیم. امید ما ناامید شد.

او هم‌چنین در مورد خداحافظی خسرو حیدری هم گفت: برای او که 20 سال اسطوره اخلاق و معرفت بود آرزوی موفقیت می‌کنم. او واقعاً برای استقلال زحمت کشید. امیدوارم باقی مانده زندگی‌اش را در کنار خانواده‌اش با خوبی و خوشی بگذراند.

طاهری در مورد بازی فردا هم بیان کرد: از تماشاگران استقلال تشکر می‌کنم که یک سال ما را حمایت کردند. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. شاید اگر هفته قبل ما می‌بردیم قهرمان هم نمی‌شدیم اما تا لحظه آخر در کورس قهرمانی می‌ماندیم. بازی فردا را یک بازی تماشاگر پسند پیش‌بینی می‌کنم چون حریف ما نیاز به برد دارد. استقلال یک تیم هجومی است و برابر تیمی که فوتبال بازی می‌کند بازی زیبایی به نمایش می‌گذارد. امیدوارم هواداران فردا برای بازی خداحافظی حیدری به ورزشگاه بیایند. ما بازی سخت اما تماشایی در پیش داریم. سپید رود باید ما را ببرد و همین نوید یک بازی خیلی خوب را می‌دهد و امیدوارم که استقلال برنده باشد.

مربی استقلال درباره ناراحتی هواداران استقلال به خاطر فصل نه چندان موفق این تیم هم بیان کرد: همیشه در همه حال حق با هوادار است. هوادار است که در سرما و گرما حامی تیم است. امیدوارم سال بعد استقلال قهرمان لیگ و در هر سه جام مدعی شود. تلاش کردیم امسال هم این اتفاق را رقم بزنیم اما بعضی چیزها قابل پیش‌بینی نیست. مشکل تمرین نکردن بازیکنان هم حل می‌شود و بازیکنان عصر امروز تمرین می‌کنند.

طاهری در مورد بدنسازی و آماده سازی استقلال برای فصل بعد هم گفت: من از سیاست باشگاه خبری ندارم. نمی‌دانم سرمربی بعدی تیم چه کسی است. امیدوارم هر گونه رقم می‌خورد به نفع استقلال باشد. آخر فصل بدن‌ها فرسوده می‌شود. اگر بازیکن بدنسازی خوبی داشته باشد آخر فصل هم مثل اواسط فصل آماده است. ما در بخش‌هایی از فصل بعضی بازیکنان‌مان را نداشتیم و بدنسازی خوبی امسال نداشتیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها