کد خبر: 294431
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۲:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبر داد؛

آغاز طرح انتقال اوراق‌کنندگان خودرو به خاوران

حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اعلام کرد: به‌زودی و با همکاری اصناف، اتحادیه‌ی مربوطه، استانداری، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط نسبت به طراحی و اجرای برنامه منظم و قاطع برای انتقال کامل اوراق‌کنندگان خودرو اقدام می‌شود.

آغاز طرح انتقال اوراق‌کنندگان خودرو به خاوران
کد خبر: 294431
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در تشریح روند انتقال اوراقچی‌های میدان شوش به مجتمع ثامن‌الحجج گفت: از گذشته در محدوده محور شوش ـ فداییان اسلام 11 گاراژ بورس اوراق اتومبیل‌ها فعالیت می‌کردند که با مصوبه هیئت وزیران در سال 1369 مقرر شد این صنف از محدوده شهری خارج شود.

وی افزود: در همین راستا 790 واحد در این محدوده شناسایی شد و با هماهنگی اتحادیه، اتاق اصناف و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران زمینی در محدوده‌ فرون‌آباد خاوران با مساحت 22 هکتار خریداری شد و با انعقاد قراردادی میان مالک زمین، پیمانکار ساخت و اعضای صنف، مقرر شد یک هزار و 300 واحد کارگاهی از متراژهای 60 تا 500 متری در این مجتمع ساخته شود تا برای استقرار اوراق‌کنندگان خودرو مورد بهره‌برداری قرار گیرد و هزینه ساخت این واحدها در این مجتمع توسط خود خریداران پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های مجتمع ثامن الحجج تکمیل شده است، اضافه کرد:هم‌اکنون در این مجتمع آب برق و تأسیسات زیرساخت‌هایی هم چون فاضلاب و خیابان سازی‌ها کامل شده و برای 9واحد نیز کنتور گاز داده شده و به زودی برای سایر واحدها نیز کنتور گاز داده خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر از 1300 واحدی که در مجتمع ثامن الحجج ساخته شده است 800 واحد توسط مالکان تحویل گرفته شده و 300 واحد به صورت فعال شارژ ماهیانه خود را پرداخت می‌کنند.

تحصیلی ادامه داد: 6 سال پیش و در ابتدای ساخت این پروژه مالکین برای ساخت هر متر مربع از واحدهای کارگاهی خود قیمت بسیار مناسبی یعنی تقریباً زیر یک میلیون تومان پرداخت کردند و امروز ارزش افزوده هر متر مربع از این واحدهای کارگاهی امروز به حدود 6 میلیون تومان رسیده است برخی از اوراق کنندگان میدان شوش در ابتدای این امر در اینجا زمین‌هایی را خریداری کردند در مراحل بعدی آن را به فروش گذاشتند و یا در مرحله اولیه ثبت‌نام شرکت کردند و بعد آن را رها کردند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: برخی از این افراد به جای قبلی خود یعنی در محدوده میدان شوش بازگشتند و در روند انتقال این صنف به مجتمع ثامن الحجج سنگ‌اندازی‌هایی می‌کنند و در خصوص تکمیل زیرساخت‌های این مجتمع تمامی زیرساخت‌های این مجتمع تکمیل شده و امروز آماده حضور اوراقچیان تهران برای کسب و کار شده است و خوشبختانه واحدهایی که در این مجتمع فعال شده‌اند، در محیط آرام با استقرار نظم کسب و کار می‌کنند.

تحصیلی در خصوص انتقال مابقی واحدهای اوراق کننده خودرو در میدان شوش نیز گفت: به‌زودی و با همکاری اصناف، اتحادیه‌ مربوطه، استانداری، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌های ذی ربط نسبت به طراحی و اجرای برنامه منظم و قاطع برای انتقال کامل اوراق کنندگان خودرو از محور شوش ـ فداییان اسلام اقدام خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها