مورینیو:

زمان همه چیز را درباره عملکردم در یونایتد نشان داد

سرمربی سابق منچستریونایتد عنوان کرد مشکلاتی که سبب اخراج او از این تیم شد هنوز وجود دارد و بازیکنان تنها بخشی از این مشکلات بزرگ هستند.

زمان همه چیز را درباره عملکردم در یونایتد نشان داد
کد خبر: 294443
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۶:۰۱:۰۴

اعتمادآنلاین| منچستریونایتد فصل 19-2018 را باید از یاد ببرد. این تیم فصل را با مورینیو شروع کرد و در ادامه با اخراج این مربی اوله‌گنار سولسشایر هدایت تیم را بر عهده گرفت که او نیز موفق نبود.

ژوزه مورینیو درباره تحلیل خود از شرایط منچستریونایتد گفت: مشکلات در منچستریونایتد وجود دارد. شما شاید بگویید بازیکنان، جاه طلبی و سازمان و ارگان باشگاه مشکل هستند. شما اگر از من سوال کنید آیا پل پوگبا تنها کسی است که مشکلات به او مربوط می‌شود من نمی‌توانم بگویم بله. من که 8 قهرمانی در رقابت‌های لیگ را کسب کردم، 9 ماه پیش گفتم که نایب قهرمانی با منچستریونایتد در فصل قبل بهترین عملکرد مربیگری من بوده است و حالا مردم فهمیدند که چرا من این حرف را زدم. هیچ وقت نخواستم توضیحی از شرایط تیم بدهم و هیچ وقت نخواستم درباره باشگاه خودم به صحبت بپردازم چون معتقد هستم زمان همه چیز را توضیح می‌دهد. درباره یونایتد تنها دو چیز می‌توانم بگویم، یک اینکه زمان همه چیز را توضیح داد و دوم اینکه مشکلات هنوز وجود دارند.

ژوزه مورینیو بعد از اخراج از منچستریونایتد هنوز بدون تیم بوده و هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. این مربی عنوان کرده در ابتدای فصل قصد دارد به دنیای مربیگری بازگردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها