کد خبر: 294449
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۶:۵۴:۰۷
| |

آبراموویچ آماده است تا با ساری قطع همکاری کند

«رومن آبراموویچ» مالک متمول باشگاه چلسی با وجود رسیدن آبی ها به فینال لیگ اروپا، آماده است تا «مائوریتسیو ساری» سرمربی ایتالیایی این تیم را برکنار کند.

آبراموویچ آماده است تا با ساری قطع همکاری کند
کد خبر: 294449
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۶:۵۴:۰۷

اعتمادآنلاین| روزنامه گزت دلو اسپورت روز چهارشنبه نوشت: ساری در نخستین فصل حضور در لیگ برتر جزیره موفق شد تا چلسی را به رتبه سوم برساند اما با وجود شکست مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس، مرد ایتالیایی هنوز این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپا که 29 ماه مه (هشتم خردادماه) در باکوی ازبکستان برگزار می شود، دستش از جام خالی نماند.


ساری هنوز 2 سال دیگر با چلسی قرارداد دارد اما براساس گزارش این روزنامه، آبراموویچ آماده است تا بدون در نظر گرفتن مدت باقی مانده از قرارداد ساری، با وی قطع همکاری کند.


این گزارش مدعی است که تصمیم آبراموویچ هیچ ارتباطی با دستاوردهای چلسی در این فصل نداشته و صرفا به ضعف ساری در برقراری ارتباط با هواداران این تیم مرتبط است.


در جریان تعدادی از بازی های چلسی در فصل جاری، تصمیمات ساری در خصوص تعویض ها از سوی هواداران «هو» شد و طرفداران آبی ها در جریان پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل کاردیف سیتی، شعارهایی با مضمون «لعنت به ساری بال (سبک خاصی که منتسب به مرد 60 ساله ایتالیایی است)» سر دادند.


علاوه بر این، ظاهرا ساری در فهرست افراد مورد علاقه آبراموویچ نیست و تصمیم وی برای انتقاد آشکار از بازی دوستانه تدارک دیده شده برای آبی ها مقابل نیوانگلند در آمریکا زیاد به مذاق بالانشینان در استمفورد بریج خوش نیامده است.


با این وجود، ساری زمانبندی این دیدار را زیر سوال برده و معتقد است بازی مذکور روند آماده سازی تیمش را برای فینال لیگ اروپا مقابل توپچی های لندن مختل خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها