کد خبر: 294523
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ ۱۲:۵۴:۵۰
| |

کشف 61 تلفن همراه از منزل یک موبایل‌قاپ

سرکلانتر هفتم از دستگیری یک موبایل قاپ حرفه‌ای با 70فقره سرقت که از مخفیگاهش 63 دستگاه گوشی همراه و تبلت کشف شد، خبر داد.

کشف 61 تلفن همراه از منزل یک موبایل‌قاپ
کد خبر: 294523
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ ۱۲:۵۴:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در باره دستگیری این سارق گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده کلانتری جوادیه، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری جوادیه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، تصویری از چهره سارق به دست آمد، گفت: در گام بعدی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان مرسلی مورد شناسایی قرار گرفت و نتیجه تحقیقات انجام شده اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش گرفته شد.

ادامه داد: در پی صدور حکم دستگیری این متهم تیمی از ماموران کلانتری جوادیه به نشانی مخفیگاه متهم اعزام و متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این موبایل قاپ، تعداد 61 دستگاه تلفن همراه و 2 دستگاه تبلت کشف و متهم به طور صریح به 70 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

بر اساس اعلام پلیس پایتخت، تا کنون پنج تن از مال باختگان سارق را شناسایی کرده و تلفن همراه خود را تحویل گرفته‌اند. در حال حاضر نیز متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها