کد خبر: 294709
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۱:۰۷:۳۶
| |

زهره الهیان، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

احزاب اصولگرا باید در قالب یک جبهه واحد در انتخابات حاضر شوند/ جمنا در مسیر تصمیمات شورای وحدت حرکت می‌کند

زهره الهیان، قائم مقام جمعیت رهپویان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز که در دوره‌ای نقش به سزایی در ایجاد وحدت داشته است در این مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهد و در مسیر تصمیمات شورای وحدت حرکت می‌کند.

احزاب اصولگرا باید در قالب یک جبهه واحد در انتخابات حاضر شوند/ جمنا در مسیر تصمیمات شورای وحدت حرکت می‌کند
کد خبر: 294709
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۱:۰۷:۳۶

اعتمادآنلاین| زهره الهیان قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت اتحاد بین احزاب اصولگرا بیان کرد: اهمیت وحدت بین جریانات انقلابی و به ویژه احزاب اصولگرا موضوعی است که بسیار واضح است و همه بر اهمیت وحدت اذعان دارند. شرایط حساس کشور و انتخابات پیش رو این اهمیت را دو چندان می‌کند و این انگیزه و ایده برای همه احزاب اصولگرا و انقلابی وجود دارد. تلاش‌هایی صورت گرفته و همگی متفق القول هستند که باید این وحدت شکل بگیرد.

وی افزود: البته در شیوه ایجاد وحدت، نظرات مختلف است. با توجه به انتخابات سال جاری ضرورت دارد که احزاب اصولگرا در قالب یک جبهه واحد در انتخابات حضور یابند و با یک ید واحد به عرصه بیایند تا بتوانند در حوزه ورود افراد شایسته و انقلابی به مجلس آینده بالاترین میزان موفقیت را کسب کنند. جمعیت رهپویان هم در مسیر آرمان‌های انقلاب، خود را ملزم می‌داند که در مسیر وحدت گام بردارد و در عین حال تمام تلاش خود را در مسیر شکل گیری وحدت به کار ببندد. قطعاً در صورت تحقق وحدت جمعیت رهپویان تلاش و همکاری حداکثری خود را خواهد داشت.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به مضرات عدم ایجاد وحدت، تصریح کرد: عدم وجود وحدت بین احزاب اصولگرا و در نظر گرفتن منافع حزبی یکی از مؤلفه‌های شکست در مسیر پیش رو است. تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با لزوم وحدت بین عناصر انقلابی و جوانان گویای اهمیت این موضوع است. اگر بناست که جریان انقلابی توفیقی را در گرفتن جایگاه‌های مهم در عرصه خدمت گذاری به مردم کسب کند، چاره‌ای جز وحدت و گذشتن از منافع حزبی و گروهی برای رسیدن به یک هدف متعالی تر ندارد.

الهیان ضمن اشاره به برگزاری جلسات وحدت اصول گرایان، خاطرنشان کرد: اینکه احزاب اصولگرا دور هم جمع شده اند تا برای وحدت تصمیم بگیرند، یک قدم رو به جلو است. همه احزاب و گروه‌های انقلابی قائل به این وحدت هستند و همگی در این جلسات به صورت جدی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع جوان گرایی در بین احزاب اصولگرا، تأکید کرد: در سیر تغییر و تحولاتی که در سطح جامعه در حال شکل گیری است، یکی از ضرورت‌های مهم توجه به نسل جوان متخصص و انقلابی است. امروز جوانان آمادگی لازم برای ورود به عرصه خدمت را در سطوح کلان دارند و از این بابت احزاب اصولگرا و جریان انقلابی بایستی جایگاه ویژه ای برای جوانان در نظر بگیرد آنها را در سطوح مختلف دعوت به همکاری کنند. این ظرفیت باید به کار گرفته شود تا در مسیر تحقق جامعه اسلامی بیشترین پیشرفت را داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز که در دوره‌ای نقش به سزایی در ایجاد وحدت داشته است در این مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهد و در مسیر تصمیمات شورای وحدت وظیفه خود را انجام خواهد داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها