45هزار امضا برای تغییر فصل آخر بازی تاج و تخت

علاقه‌مندان ناراضی سریال «بازی تاج و تخت» با راه‌اندازی کمپینی اعتراضی، از شبکه HBO خواستار بازسازی فصل آخر این مجموعه، اخراج سازندگان و سپردن امور به نویسندگانی جدید شده‌اند.

45هزار امضا برای تغییر فصل آخر بازی تاج و تخت
کد خبر: 294806
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۴:۲۷:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ سریال «بازی تاج و تخت» بعد از 10 سال و گذشت 8 فصل به انتهای راه خود نزدیک شده است و یکشنبه شب آینده 19 می (29 اردیبهشت) آخرین قسمت این سریال عظیم و پرآوازه پخش خواهد شد.

با این وجود گروهی از هواداران ناراضی و عصبانی این مجموعه در حال جمع‌آوری امضا هستند تا شبکه HBO را وادار کنند فصل هشتم و پایانی این سریال را بازسازی کند و سازندگان آن را اخراج کند و کار نویسندگی را به افراد جدید واگذار کنند.

یکی از طرفداران مجموعه «بازی تاج و تخت» عریضه‌ای نوشت و خواستار بازسازی فصل هشتم مجموعه «بازی تاج و تخت» شد. این عریضه که در فضای مجازی منتشر شده بیشتر از چهل و پنج هزار نفر امضا کردند.این عریضه در سایتChange.org منتشر شده است و عنوانش «بازسازی» است.

در توضیح کوتاهی که زیر عنوان این کارزار اینترنتی نوشته شده، آمده است: «دیوید بنیوف و دی.بی وایس خود را به عنوان نویسندگانی ناصالح در زمان نبود منبع اصلی یعنی کتاب‌ها ثابت کرده‌اند. این سریال لیاقت فصل پایانی درخور و منطقی دارد. این انتظار را عملی کن HBO!»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها