مهدی حقدادی، سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری باند جاعلان صفحات بانکی در چهار شهر کشور

سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی گفت: باند جاعلان صفحات بانکی که 46 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در چهار شهر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری باند جاعلان صفحات بانکی در چهار شهر کشور
کد خبر: 294841
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۵:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی حقدادی سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری 100 فقره شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان مطرح شد که با اقدام فوری معاونت فضای مجازی دادستانی مرکز خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس فتا در مجموع 14 متهم ردیف اول این پرونده دستگیر شدند.

وی ادامه داد: هشت نفر از متهمان در مشهد، دو متهم در ساری، دو متهم در مینودشت و دو متهم از این تعداد در تهران ساکن و اکثر آن‌ها زیر 18 سال بودند که ضمن توقیف ادله دیجیتال دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی گفت: متهمان با ایجاد صفحات جعلی بانکی و طراحی صفحات فیشینگ همچون دریافت شارژ و خرید زیر قیمت به صورت اینترنتی اقدامات مجرمانه انجام داده و به دو هزار و 100 فقره کارت بانکی در سراسر کشور دستبرد زده بودند.

وی افزود: متهمان بازداشت شده این پرونده تاکنون به 46 میلیارد ریال برداشت غیرمجاز اعتراف کرده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها