کد خبر: 294932
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۰۹:۵۰:۰۷
| |

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

32 درصد تصادفات امسال در درون شهرها با عابر پیاده بوده است

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: 32 درصد تصادفات فروردین امسال در درون شهرها با عابر پیاده بوده است.

32 درصد تصادفات امسال در درون شهرها با عابر پیاده بوده است
کد خبر: 294932
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۰۹:۵۰:۰۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر آمارها حدود 5 درصد تصادفات فروردین ماه در درون شهرها از شکل واژگونی بوده است. همچنین 10 درصد تصادفات نیز در این مدت در معابر فرعی، 5 درصد در میادین و 2 درصد کوچه‌ها اتفاق افتاده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه 48 درصد تصادفات درون شهری در فروردین ماه امسال در معابر اصلی رخ داده است گفت: در عین حال در این مدت 16 درصد تصادفات در بزرگراهها، 13 درصد در بلوارها و 5 درصد در تقاطع ها رخ داده است.

وی در خصوص مهمترین ساعت رخداد حوادث رانندگی در درونشهری طی فروردین ماه امسال گفت: برابر آمارها بیشترین تصادفات بین ساعت 16 تا 20 و پس از آن ساعت 12 تا 16 رخ داده است به طوری که این دو ساعت بیش از 50 درصد تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند.

رحمانی افزود: همچنین ساعت 20 تا 24 و پس از آن ساعت 8 تا 12 در رتبه های بعدی بیشترین رخداد حوادث رانندگی در درون شهرها طی فروردین ماه بوده است.

به گفته وی ساعت 4 تا 8 صبح کمترین حادثه رانندگی را در درون شهرها به خود اختصاص داد و پس از آن ساعت 1 تا 4 بامداد در پایین ترین رتبه رخداد حوادث درونشهری بوده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها