محمدصالح جوکار، معاون پارلمانی سپاه: 

بیانیه اروپا خیلی بی‌ادبانه بود/ می‌خواهند ایران را بلاتکلیف نگه دارند

محمدصالح جوکار، معاون پارلمانی سپاه گفت: اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را در همین وضعیت برزخ قرار دهند.

بیانیه اروپا خیلی بی‌ادبانه بود/ می‌خواهند ایران را بلاتکلیف نگه دارند
کد خبر: 294935
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۰۹:۵۲:۰۳

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار، معاون حقوقی و پارلمانی سپاه با بیان اینکه امروز همسویی و همنوایی اتحادیه اروپا با آمریکا در بحث برجام کاملا مشخص است، بیان کرد: امروز اروپایی‌ها نقش پلیس خوب و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را ایفا می‌کنند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه بیانیه اتحادیه اروپا خیلی بی ادبانه بود، ادامه داد: اروپایی‌ها در این بیانیه به جای اینکه آمریکا را محکوم کنند متاسفانه اولتیماتومی که ایران داده را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را در همین وضعیت و عالم برزخ قرار دهند، اضافه کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند ایران از این وضعیت خارج نشود و آن‌ها نیز اقدامی انجام ندهند.

جوکار تصریح کرد: اروپایی‌ها در طول یک سال گذشته آنچه که پیشنهاد خودشان در بحث برقراری کانال مالی "spv" بود هیچ اقدامی صورت ندادند و بعد آن را تبدیل به "اینستکس" کردند و آن هم جواب نداد.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه اروپایی‌ها در بحث نفت، ارز و مسائل مالی نمی‌خواهند پاسخی داشته باشند، خاطر نشان کرد: شرایطی که ما امروز در آن قرار گرفته‌ایم کاملا روشن و شفاف است.

جوکار درپایان گفت: اروپایی‌ها به گونه‌ای می‌خواهند ایران را در برجام نگه داشته و اجازه خروج ندهند و از طرفی اقدام مثبتی را انجام ندهند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها