کد خبر: 295037
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۲:۱۴:۲۷
| |

کوین دی‌بروینه:

برای تیم فصل خیلی خوبی بود

هافبک بلژیکی منچسترسیتی معتقد است این تیم مزد بازی‌های بهتر خودش را در پایان فصل با کسب جام قهرمانی گرفت.

برای تیم فصل خیلی خوبی بود
کد خبر: 295037
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۲:۱۴:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ فصل پرهیجان لیگ برتر انگلیس در نهایت با قهرمانی سیتی به پایان رسید و این تیم با یک امتیاز بیشتر از لیورپول توانست جام قهرمانی را به دست بیاورد. کوین دی‌بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی درباره رقابت با لیورپول بر سر عنوان قهرمانی در لیگ گفت: این فصل برای من خیلی خوب نبود و دو بار با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شدم و به همین خاطر نتوانستم خیلی به تیم کمک کنم. البته برای تیم فصل خیلی خوبی بود. من فکر کنم از بازی با تاتنهام، تحول تیم ما شروع شد و بازی‌های پیاپی زیادی را با برد به پایان رساندیم. این فصل محک خوبی بود تا نشان دهیم از نظر ذهنی در چه سطح بالایی قرار داریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: لیورپول با 97 امتیاز به عنوان دومی بسنده کرد ولی این فوتبال است و تنها نشان می‌دهد که ما بهتر از آنها عمل کردیم و توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و بنابراین احساس ناراحتی برای آنها نمی‌کنم. من دلم برای لیورپول نمی‌سوزد چون اگر آنها قهرمان می‌شدند، آنها نیز دلشان برای ما نمی‌سوخت. هیچ‌کس دلش برای ما نسوخت که چگونه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم ولی ما این مساله را قبول کردیم و با آن کنار آمدیم.

دی بروینه در پایان درباره هم‌وطنش ونسان کمپانی گفت: من امیدوارم که او یک سال دیگر حداقل برای تیم بازی کند و از تیم جدا نشود. او سطح بالایی دارد و هر زمانی که برای تیم به میدان رفته است توانسته این سطح بالای بازی خود را نشان دهد و بازیکنی است که جایگزین کردن آن با بازیکن دیگر بسیار سخت است.

منچسترسیتی امشب باید در فینال جام حذفی انگلیس برابر واتفورد قرار گیرد و در صورت قهرمانی تبدیل به اولین تیمی می‌شود که هر 3 جام داخلی در انگلیس را در یک فصل به دست آورده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها