کد خبر: 295078
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۳:۵۴:۰۰
| |

واکنش فلاحت‌پیشه به اظهارات سخنگوی شورای عالی امنیت ملی:

اجازه محدود کردن اظهارنظر را ندارید/ انفعال در مدیریت تنش، بازیگران ثالث را بر موج منفی سوار کرده است

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به سخنگوی شورای عالی امنیت ملی نوشت: آن شورا مسئول تصمیم‌گیری در موضوعات کلان سیاست خارجی است ولی اجازه تحدید اظهارنظر را ندارد.

اجازه محدود کردن اظهارنظر را ندارید/ انفعال در مدیریت تنش، بازیگران ثالث را بر موج منفی سوار کرده است
کد خبر: 295078
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری توئیتر خود به اظهارات سخنگوی شورای عالی امنیت ملی واکنش نشان داد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این پیام توییتری خطاب به خسروی نوشت: با احترام خطاب به سخنگوی شورای امنیت ملی؛ آن شورا مسئول تصمیم‌گیری در موضوعات کلان سیاست خارجی است ولی اجازه تحدید اظهارنظر را ندارد.

او در ادامه تاکید کرد: به‌ویژه آنکه هنوز اعتقاد دارم انفعال در مدیریت تنش، بازیگران ثالث را بر این موج منفی سوار کرده است.


فلاحت‌پیشه - دبیر شورای عالی امنیت ملی

کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اخیرا در واکنش به اظهارات فلاحت پیشه گفته است: مجموعه سیاست‌های راهبردی نظام در حوزه‌های مختلف در فرآیندی تعریف شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می‌شود.

وی در این خصوص تصریح داشته که برخی اخبار منتشر شده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاست‌های مربوط به مدیریت تنش‌های منطقه‌ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده اظهار نظر شخصی است و تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می‌گردد، فاقد وجاهت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها