کد خبر: 305081
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۴:۲۰:۱۷
| |

بودیمیر:

فضای دوستانه پرسپولیس کمک کرد تا با تیم هماهنگ شوم

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در بازی برابر پارس جنوبی جم گفت: برای هماهنگی با پرسپولیس نیاز به زمان داشتم که خوشبختانه فضای دوستانه این تیم کمک زیادی به من کرد.

فضای دوستانه پرسپولیس کمک کرد تا با تیم هماهنگ شوم
کد خبر: 305081
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۴:۲۰:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ ماریو بودیمیر از جمله بازیکنان پرسپولیس بود که در نیم فصل دوم پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به جمع سرخپوشان به جمع شاگردان برانکو اضافه شد. این بازیکن پس از چند بازی با انتقادات جدی مواجه شد. مقایسه او با منشا، مصدومیت ها و عدم گلزنی این بازیکن را در سیبل انتقادات قرار داده بود اما او در نقش یک گلساز برای سرخپوشان موفق تر از یک گلزن ظاهر شد.


برانکو پای این بازیکن ایستاد تا او در روزهایی که خیلی ها معتقد بودند پرسپولیس با افت مواجه شده است، در نقش یک ناجی را ظاهر شود و با پنالتی حساسی که برابر ماشین سازی کسب کرد، اجازه نداد پرسپولیس از کورس عقب بماند.


از طرفی این بازیکن اولین گل خود در لیگ برای پرسپولیس را در بازی حساس پارس جنوبی را به ثمر رساند تا گل قهرمانی سرخپوشان را هم به ثمر برساند.


این بازیکن در مورد مسائل مختلف صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

نقش زیادی در موفقیت اخیر پرسپولیس در دو بازی اخیر با به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک پنالتی داشتید. در این باره صحبت کنید؟


به عنوان بازیکن وظیفه دارم که هر زمانی که برای تیمم به میدان می روم بهترین عملکرد را داشته باشم و این وظیفه من است که برای تیمم مفید باشم. از این موضوع خوشحال هستم.

نظرتان در مورد قهرمانی پرسپولیس چیست؟


پرسپولیس نتایج خیلی خوبی گرفته و همه دیگر از این تیم توقع قهرمانی دارند. خوشحالیم که با حمایت هواداران توانستیم قهرمان شویم. واقعا اتفاق لذت بخشی بود.

روزی که به پرسپولیس آمدید توقع این موفقیت را داشتید؟


می‌دانستم که به بزرگ ترین باشگاه ایران می‌آیم. تیمی که شرایط خوبی در جدول مسابقات داشته و قهرمان چند سال اخیر فوتبال شما بوده است. مطمئنا هم یکی از اهدافم از حضور در پرسپولیس قهرمانی با این تیم بود.

در بدو حضور در این تیم انتقادات زیادی از تو می‌شد اما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتید. در این باره صحبت کنید؟


من از فوتبال یک کشور دیگر به فوتبال ایران آمدم و طبیعی است که به زمان نیاز داشتم تا بتوانم با فوتبال شما هماهنگ شوم.

اما فضا در پرسپولیس خیلی خوب و دوستانه بود و این موضوع کمک کرد تا این زمان برای من به حد اقل برسد.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس هم بودید نظرتان در این باره چیست؟


بارها این موضوع را گفتم که وقتی تیم برنده می شود، این زحمت کل تیم است و مهم نیست که چه کسی این گل را به ثمر رسانده است. با این حال از اتفاقی که رخ داد خوشحالم. من در این بازی هم تلاش کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و خوشحالم که گلزنی کردم.

خیلی ها معتقد بودند در موقعیت آفساید گل پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم را به ثمر رساندید. نظر خودتان در این باره چیست؟


اصلا به این موضوعات توجه نمی کنم و این حرف ها مهم نیست. مهم نتیجه بازی بود که با برد یک بر صفر به نفع ما به پایان رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها