کد خبر: 305125
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۵:۳۴:۵۹
| |

بازیکنان بارسا مخالف حضور گریزمان هستند

رختکن آبی اناری ها به دلیل بازی «موش و گربه» ای که «آنتوان گریژمان» فصل گذشته برای بارسا به راه انداخت و در پایان هم از رفتن به نیوکمپ منصرف شد، با حضور مرد فرانسوی در این تیم مخالف بوده و این موضوع را به اطلاع ریاست باشگاه هم رسانده اند.

بازیکنان بارسا مخالف حضور گریزمان هستند
کد خبر: 305125
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۵:۳۴:۵۹

اعتمادآنلاین| شاید بازی کردن در بارسلونا برای «آنتوان گریژمان» در فصل آینده کار سختی باشد چرا که براساس گزارش اسپورت اسپانیا از منبعی داخل رختکن آبی اناری ها، مهاجم فرانسوی در بین اعضای این تیم چهره «محبوبی» نبوده و در صورت امضای قرارداد با وی، از سوی آنها مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.


در حقیقت بازیکنان بارسا این موضوع را به روشنی به اطلاع «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه رسانده اند و اگرچه آنها تاکنون چنین موضعی در قبال بازیکنان جدید الورود اتخاذ نکرده اند اما داستان گریژمان متفاوت است.


در درجه اول گریژمان به دلیل مستندی که فصل گذشته ساخته بود، جایگاه خوب و قابل قبولی نزد بازیکنان بارسا ندارد؛ به عبارت دیگر از نظر آبی اناری ها اینکه آنها با آغوشی باز در انتظار وی بودند و مرد فرانسوی با آن مستند به یکباره آغوش آنها را پس زده، اتفاق بخشودنی نیست.


در واقع از نظر آنها این نوعی بی احترامی به بازیکنان و باشگاه بوده است؛ آنها بر این باورند که بازیکنی که نه تنها با بارسا بلکه با تیم خودش بدین شکل رفتار می کند، لیاقت پوشیدن پیراهن آبی اناری ها را ندارد.


بسیاری از بازیکنان احساس می کنند به آنها خیانت شده و این گناه قابل بخششی نیست؛ «لیونل مسی» نیز گفته است که برخلاف گزارش ها، او هرگز تمایلی به جذب مرد فرانسوی نداشته و از مدیریت برای خرید وی درخواستی نکرده است.


براساس نظرسنجی انجام شده توسط اسپورت، هواداران نیز با 50 هزار رای (67 درصد آراء)، مخالف خریداری گریژمان هستند و سوت های ممتدی که آنها در بازی تیمشان مقابل اتلتیکو در روز ششم آوریل سر دادند، گواه این موضوع است.


عمده دلیل مخالفت رختکن بارسا با گریژمان بازی به اصطلاح «موش و گربه» ای است که وی فصل گذشته برای آنها راه انداخته بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها