کاهش قیمت بیت کوین/ احتمال صعود بی‌سابقه

به دور از بازار ارز های کاغذی به نظر می‌رسد که بیت کوین در حال ایجاد یک خط حمایت جدید بالای میزان هفت هزار دلار است که می‌تواند خبر خوبی برای خریداران باشد.

کاهش قیمت بیت کوین/ احتمال صعود بی‌سابقه
کد خبر: 305139
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۵:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته شاهد روند مقاومتی مهمی در بیت کوین ، پایین‌تر از مقدار هفت هزار و 500 دلار بودیم که حتی مقدار هفت هزار دلار میانگین را نزد خود حل کرد. در نهایت شاهد یک خط حمایتی نیز بودیم که با نوسان حول شش هزار و 650 دلار در حال تغییر بود. یک حرکت آونگی نیز قیمت شش هزار و 645 را ثبت کرد که با اصلاحیه های مکرر همراه شد.

هم اکنون قیمت حول هفت هزار و 200 در چرخش است که با مقاومت قوی بر روی هفت هزار و 400 دلار همراه است. البته یک خط خشن و تیز را نیز در نمودار ساعتی دلار- بیت کوین مشاهده می‌کنیم.

یک مانع مهم نیز در نزدیکی رقم هفت هزار و 512 دلار می‌بینیم که با شاخص اصلاحی همراه بوده است. مقدار هشت هزار و 50 دلار به از میزان شش هزار و 645 شاهد بودیم که کاملا کاهشی بود. یک تعقیب امید بخش که خبر از رشد های آتی می‌دهد. مقاومت کلیدی بعدی نیز در نزدیک هفت هزار و 720 و هفت هزار و 800 شکل می‌گیرد. در سراشیبی بعدی یک حمایت کوتاه در مقدار هفت هزار و 200 نیز می‌بینیم. کاهش‌های بعدی را نیز با خط حمایت هفت هزار دلار شاهد هستیم.

نمودار تحلیل بیت کوین

گزیده‌ تحلیل‌ها:

کاهش بی‌سابقه ارز بیت کوین در روز گذشته و رسیدن آن به میزان شش هزار و 650 دلار.

یک خط خشن دیگر با مقاومت هفت هزار و 400 دلاری در نمودار روزانه قابل مشاهده است.

به نظر می‌رسد که بیت کوین در حال ایجاد یک خط حمایت جدید بالای میزان هفت هزار دلار است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها