با حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور:

رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین تعیین شد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حکمی «علی طالبی» را به عنوان عضو و رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین منصوب کرد.

رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین تعیین شد
کد خبر: 305158
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۶:۵۴:۳۱

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور امروز- شنبه- در این حکم خطاب به «علی طالبی» رییس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور بیان کرد: به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «عضو و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین» منصوب می شوید.


وزیر کشور در این حکم خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال و انفاس قدسیه ائمه اطهار (ع) بالاخص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به برنامه ریزی همه جانبه و جامع در چارچوب وظایف محوله، اجرای دقیق و به هنگام آن ها با همکاری نهادها و سازمان های تعیین شده در ساختار کمیته فوق، تلاش و اهتمام لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.


رحمانی فضلی در این پیام یادآور شد: همچنین نسبت به نظارت بر حسن انجام برنامه ها و مصوبات ستاد مرکزی اربعین حسینی در حیطه عملکرد کمیته های تخصصی و ستادهای اربعین استان های سراسر کشور، با همکاری این نهادها و سازمان ها تلاش و اهتمام لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.


وی در این پیام همچنین توفیق وی را در این خدمت و مسئولیت مقدس از درگاه ایزد منان خواستار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها