کد خبر: 305159
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۶:۵۸:۰۸
| |

عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن از هر ابزاری برای لطمه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کند/ تقابل استکبار با انقلاب حساس تر از هر زمانی است

عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن از هر ابزاری برای لطمه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کند، گفت: امروز تقابل جبهه انقلاب با جبهه استکبار حساس‌تر از هر زمان دیگری است.

دشمن از هر ابزاری برای لطمه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کند/ تقابل استکبار با انقلاب حساس تر از هر زمانی است
کد خبر: 305159
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۶:۵۸:۰۸

اعتمادآنلاین| عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این دانشگاه، با گرامیداشت ماه رمضان و لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ماه میهمانی خدا ، حقیقت و محتوای همه ادیان به ویژه دین اسلام را خدامحوری و رسیدن به مقام عبد بودن توصیف و بیان کرد: همه عبادت ها برای رسیدن به عبودیت است ؛ عالی ترین مقامی که انسان کسب می کند مقام عبودیت است و اگر کسی عبد شود ولی می شود .


وی افزود: دین برای سوق دادن بشریت به سوی عبد بودن آمده است و عصاره و محور همه دستورات دین شکل گیری این روحیه در فرد و جامعه است و انقلاب اسلامی ماموریت زمینه سازی و بستر سازی چنین جامعه ای را دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه با تقدیر از اهتمام ویژه دانشگاه جامع امام حسین (ع) به منشور 'گام دوم انقلاب'، اظهار داشت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) باید دانشگاهی اسلامی باشد که در علم و تمدن سازی و خدمت رسانی و نیازمحوری و توجه به همه ابعاد زندگی انسان برنامه کلان داشته باشد و مهمترین کار این است که انسانهایی تربیت کنیم که عبد خدا باشند و عبد هیچ موجود دیگری نباشند.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: امروز تقابل جبهه انقلاب با جبهه استکبار حساس تر از هر زمان دیگری است و نشان می دهد که تقابل بر سر جغرافیا نیست، تقابل تمدن است و امروز دشمن از تمامی امکانات و ظرفیت های خود برای ضربه زدن به انقلاب و تمدن اسلامی استفاده می کند.


در این مراسم با تجلیل از تلاشها و زحمات حجت الاسلام و المسلمین قاسمی در مدت تصدی مسئولیت، حجت الاسلام والمسلمین محمود پاکیزه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) منصوب شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها