اتلتیکو بازی آخر را به تساوی کشاند

اتلتیکو مادرید در آخرین بازی ستاره فرانسوی‌اش توانست از شکست برابر لوانته فرار کند و با تساوی لالیگا را به پایان برساند.

اتلتیکو بازی آخر را به تساوی کشاند
کد خبر: 305160
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۷:۳۶:۱۳

اعتمادآنلاین| اتلتیکو مادرید در آخرین بازی‌اش در این فصل لالیگا شنبه بعد از ظهر به مصاف لوانته رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

خیلی زود دروازه اتلتیکو باز شد و اریک کاباکو در دقیقه 6 بازی را یک بر صفر به نفع میزبان کرد.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند و لوانته توانست از این فرصت بهره ببرد تا نتیجه را 2 بر صفر به نفع خود کند. راجر این گل را در دقیقه 36 به ثمر رساند. اتلتیکو یک فرصت خوب داشت که ضربه بازیکن این تیم به تیرک برخورد کرد.

در شروع نیمه دوم سرخیو کامیو به جای توماس به میدان رفت. در دقیقه 50 آنخل کورئا به بازیکن حریف از قصد ضربه زد و داور به کمک VAR به او کارت قرمز مستقیم نشان داد تا شرایط برای اتلتیکو بدتر شود. سپس ویتولو به جای لمار به میدان رفت. شاگردان سیمئونه بازی بهتری نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشتند.

در دقیقه 69 بالاخرهروخی بلانکو توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. رودری با یک شوت زیبا این گل را به ثمر رساند. لوانته چند فرصت داشت تا برای سومین بار دروازه اتلتیکو را باز کند اما از آن‌ها استفاده نکرد. البته آدان هم در نبود یان اوبلاک آسیب دیده چند ضربه را مهار کرد. در دقیقه 80 کامیو گل مساوی را به ثمر رساند. دو تیم در ادامه موقعیت گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشد.

آنتوان گریزمان آخرین بازی‌اش را با پیراهن اتلتیکو انجام داد. او پس از پنج فصل تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. علاوه بر مهاجم فرانسوی، دیگو گودین هم پس از 9 فصل از تیم مادریدی جدا شد. مدافع اروگوئه‌ای هم مانند گریزمان 90 دقیقه بازی کرد.

اتلتیکو با 76 امتیاز برای دومین سال پیاپی با عنوان نایب قهرمان لالیگا، فصل را به پایان رساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها