کد خبر: 305189
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۰۹:۱۰:۰۰
| |

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر:

اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و درمان است

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پیشگیری از اعتیاد و تمرکز بر روی مدارس و دانش آموزان از مهمترین اولویت‌های ما است.

اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و درمان است
کد خبر: 305189
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سعید منتظر المهدی سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: اولویت ستاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر پیشگیری در ایستگاه‌های مدرسه و خانواده است.

وی افزود: پیشگیری از اعتیاد و تمرکز بر روی مدارس و دانش آموزان در مقاطع مختلف از مهمترین اولویت‌هاست.

منتظر المهدی گفت: درمان نیز یکی از اولویت‌های ستاد مبارزه بامواد مخدر است و پروتکل‌های درمانی مختلفی وجود دارد؛ اما در مراکز درمانی هر کسی براساس یافته‌های خود این پروتکل‌های اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: باید با یک دستور العمل روش‌های درمانی را اعلام کنیم روش‌هایی که مبتنی بر علم و بومی کشور باشد را احیا کنیم.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در اطراف مدارس توسط پلیس ناجا صورت می‌گیرد و تیم‌های ضربتی که صرفا برای محدوده‌های مدارس است را پایش می‌کنند.

وی افزود: احتمال این که توزیع مواد مخدر در چند متری مدارس صورت می‌گیرد وجود دارد و پلیس نیز در خصوص این موضوع وارد عمل شده است.

منتظر المهدی گفت: مبارزه بی امان با موضوع مواد مخدر در دستور کار است و اگر موادی هم در محدوده مدارس باشد دانش آموزان باید در مواجه با مواد قدرت نه گفتن را داشته باشند.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید تاب آوری روانی داشته باشند؛ مانند نهالی که در یک طوفان خم می‌شود، اما نمی‌شکند؛ باید دانش آموزان را با آموزش تاب آور به بار بیاوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها