عضو شورای شهر تهران انتقاد کرد؛

تهدید معترضان قراردادهای سازمان ورزش

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران نسبت به برخوردی که با معترضان به نحوه قراردادهایشان در سازمان ورزش شده، تذکر داد و عنوان کرد: به برخی از این افراد گفته شده چرا به عضو شورا نامه زده‌اید.

تهدید معترضان قراردادهای سازمان ورزش
کد خبر: 305265
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۰:۴۹:۱۹

اعتمادآنلاین| حجت نظری، در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران با اشاره به تذکر هفته گذشته خود مبنی بر مشکلاتی که برای قراردادهای نیروهای سازمان ورزش و برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها پیش آمده، گفت: در این تذکرم یادآور شدم که به این افراد گفته شده به جای قرارداد با خدمات اداری شهر باید با همان سازمان قرارداد بسته شود که در آن تذکر خواستار رسیدگی به نحوه قرارداد این افراد شده بودم.

نظری تصریح کرد: گویا افرادی که با شورا مرتبط بوده و به ما نامه زده بودند را جمع کرده و اعلام کرده اند به چه حقی به این عضو نامه نوشته اید و اگر تا پایان ماه قراردادهای خود با سازمان را امضا نکنید چنین و چنان خواهد شد.

وی با گلایه از این نحوه برخورد با کارکنان شهرداری گفت: نباید کسانی که به وضعیتشان معترض هستند، مورد تهدید قرار گیرند. متأسفانه این تهدید از سوی کسی عنوان شده که در برخی از سازمان‌ها، منافعی را دنبال می‌کند و اگر به این نحوه برخورد رسیدگی نشود حتماً در این خصوص شفاف سازی خواهم کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها