محمدجواد فتحی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

گشایش‌های اجتماعی حتماً در حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است

محمدجواد فتحی، نماینده مجلس تاکید کرد: گشایش‌های اجتماعی حتماً در حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است. البته من امیدوارم که در زمان باقی‌مانده تا انتخابات مجلس یازدهم اتفاقاتی بیفتد که مردم ضرورت حضورشان در صحنه انتخابات را متوجه شوند و در انتخابات شرکت کنند و نقش ملی خود را بیافرینند.

گشایش‌های اجتماعی حتماً در حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است
کد خبر: 305408
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد فتحی، نماینده تهران و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، ضمن اشاره به شرایط خاص کشور در آستانه انتخابات مجلس یازدهم، گفت: اگر شرایط به همین شکل و وضعیت پیش برود، پیش‌بینی ما این است که مردم از انتخابات مجلس استقبال زیادی نمی‌کنند.


او ادامه داد: مردم اگر ببینند که انتظارات‌شان برآورده نشده است، مشارکت‌شان در انتخابات کم می‌شود. البته امیدواریم که انتظارات مردم برآورده شود و شرایط به این شکل پیش نرود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گشایش‌های اجتماعی می‌تواند موجب رضایت مردم شود، تاکید کرد: گشایش‌های اجتماعی حتماً در حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است. البته من امیدوارم که در زمان باقی‌مانده تا انتخابات مجلس یازدهم اتفاقاتی بیفتد که مردم ضرورت حضورشان در صحنه انتخابات را متوجه شوند و در انتخابات شرکت کنند و نقش ملی خود را بیافرینند.

فتحی گفت: اما هر جایی که مردم از ارکان حاکمیت احساس نارضایتی می‌کنند، به نوعی در عدم حضورشان یا کمرنگ شدن حضورشان در صحنه‌های انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

او در خصوص آزادی‌های اجتماعی‌ای که می‌تواند موجبات حضور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کند، گفت: بازگشت به اجرای تمامی اصول قانون اساسی می‌تواند کارگشا و راهگشا باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها