واکنش باشگاه داماش گیلان به اعتراض بازیکنان این تیم

محمد مهدی الطافی گفت: برای شرکت یا عدم شرکت در فینال جام حذفی مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد.

واکنش باشگاه داماش گیلان به اعتراض بازیکنان این تیم
کد خبر: 305412
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۵:۲۲:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ محمد مهدی الطافی در مورد استوری مشترک بازیکنان تیم داماش در فضای مجازی مبنی بر اینکه حقشان را می خواهند و گرنه در فینال جام حذفی شرکت نمی کنند، گفت: در مورد شرکت یا عدم شرکت در فینال جام حذفی مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد و نه بازیکنان. بازیکنان نظر خودشان را اعلام کردند و این موضوع نظر باشگاه نیست، چون هنوز چیزی مشخص نیست. ما هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ایم و دلمان نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد.

الطافی در ادامه گفت: البته این بازیکنان جوان هستند و برای تیم زحمت می‌کشند. آنها ممکن است هر عکس‌العملی از خودشان نشان بدهند، هر حرکتی هم که می‌کنند به خاطر علاقه‌شان به تیم است. همه ما ناراحت هستیم و نمی‌دانیم در کجای دنیا قرار داریم. در شهر خودمان مثل آب خوردن تصمیم اشتباه گرفتند که من می‌گویم اشتباه نبوده است؛ بنابراین نمی‌خواهیم که در جام حذفی هم این ناراحتی تکرار شود.

مدیرعامل باشگاه داماش ایرانیان در مورد شرایط مالی این باشگاه گفت: از نظر شرایط مالی وضعیت خوبی داریم. تا 65 درصد حق و حقوق بچه‌ها را داده‌ایم که تنها چند تیم تا این حد پرداختی به بازیکنانشان داشته‌اند. بازیکنان تیم تقاضایی برای مسائل مالی نداشتند و چیزی هم در این مورد به گوش من نرسیده است. ما پاداش تمام بردهای داخل و خارج از خانه و همچنین مساوی‌های بیرون از خانه را به بازیکنان پرداخت کردیم. هیچ پاداشی را بدهکار نیستیم و تنها مقداری از حق و حقوق قرارداد بازیکنان باقی مانده که آن را هم پرداخت می‌کنیم.

وی در مورد این‌که ممکن است بازیکنان پیش از بازی فینال جام حذفی شارژ مالی شوند، گفت: هنوز وضعیت ما مشخص نیست و منتظریم ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید تا تصمیمات لازم را در این مورد بگیریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها