کد خبر: 305431
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۵:۵۵:۰۰
| |

معاون اجتماعی استاندار گلستان:

تجاوز به دانش آموز رامیانی شایعه است

عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اعلام کرد: موضوع تجاوز به دانش آموز رامیانی به هیچ عنوان صحت ندارد.

تجاوز به دانش آموز رامیانی شایعه است
کد خبر: 305431
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۵:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بعدازظهر یکشنبه پس از حضور میدانی در رامیان و گفتگو با مدیران و مسوولان مربوطه در خصوص اخبار تجاوز به دانش آموز رامیانی، گفت: موضوع تجاوز به دانش آموز رامیانی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با تکذیب برخی از اخبار در شبکه های مجازی افزود: با توجه به اهمیت شان و جایگاه انسانی افراد، انتشار اخبار کذب و دامن زدن به اخبار غیر واقع موجب خدشه به حیثت و آبروی انسان ها می شود و تقاضا دارم همه از این کار پرهیز کنند. مردم به اخبار غیر موثق منتشر شده در برخی کانال ها و سایت ها توجه نکنند.

وی بیان کرد: تمامی موضوعات را به صورت شفاف با مردم در میان می گذاریم و شهروندان اخبار موثق را مبادی قابل اطمینان دریافت کنند. موضوع از سوی استانداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و دستگاه قضایی در حال بررسی است.

گفتنی است که صبح یکشنبه خبری مبنی بر تجاوز و آزار و اذیت یک دانش آموز دختر توسط معلم مدرسه ابتدایی در یکی از روستاهای رامیان در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها